Administratief Assistent(e) - Brussel - 38u (regio Brussel)

Een CV en motivatiebrief zijn noodzakelijk om voor deze advertentie te solliciteren  

Bedrijfsomschrijving

Bedrijfsomschrijving Wat begon als een klein familiebedrijf is vandaag een internationale speler op het vlak van Quality of Life Services.

Sodexo biedt een brede waaier van diensten aan die het welzijn van onze klanten en servicegebruikers verbeteren, zoals het onderhoud van technische installaties, receptiediensten, cleaning, groenbeheer en cateringdiensten. Al onze diensten leveren wij in zeer uiteenlopende woon- en werkomgevingen: overheidsinstellingen en bedrijven, scholen en universiteiten, penitentiaire instellingen, woonzorgcentra en ziekenhuizen.

We zijn ervan overtuigd dat de Quality of Life van onze servicegebruikers begint bij die van onze eigen medewerkers. Jouw welzijn op het werk is daarom een van onze prioriteiten. Bij Sodexo kom je terecht in een stimulerende omgeving waar je jouw talenten kunt ontplooien en waar je kunt rekenen op continue begeleiding van je carrière. Zo vorm je samen met 4.000 collega's (waarvan 56% vrouwen) de sleutel van ons succes. Ben jij op zoek naar een uitdagende job in een boeiend en stabiel bedrijf? Dan is onderstaande functie misschien wel iets voor jou!

Functieomschrijving

Voor een interessante, innovatieve site aan de rand van Brussel zijn we op zoek naar een administratief assistent(e) die mee zijn schouders wil zetten onder de opvolging van een zeer dynamisch team. Je stuurt een dagelijkse operationele werking op de site aan en rapporteert aan je accountmanager, t.t.z..:

  • Je volgt de geldstromen binnen de uitbating op (selfservice - restaurant - facturatie naar klant toe)
  • Je volgt de leveringen en de facturen mee op
  • Je ziet mee toe op de opvolging van HACCP en doet ook de nodige reporting, in overleg met de account manager
  • Je staat in voor de administratieve opvolging van het personeel van de site
  • Je staat mee in voor eerste lijn contact met de klant en het uitwerken van commerciële offertes met je accountmanager
  • Je assisteert de gerant en opereert als rechterhand van de gerant op vlak van operationele taken zoals: het invoeren van de inventaris, tellen van stocks, e.d.
  • Je ontvangt en controleert geleverde goederen
  • Je houdt de mailbox van de site bij en beantwoordt de telefoons Je verzorgt de administratieve afhandeling van de aankopen via het aankoopsysteem Click'n buy

Profiel

  • Je hebt ervaring in een gelijkaardige functie
  • Een hotelschool diploma/ Horeca ervaring hebben is een meerwaarde
  • Je beschikt over de juiste kennis van producten aangeboden in een broodjeszaak
  • Je spreekt zeer goed Nederlands en Frans, bijkomende talenkennis is een plus
  • Je hebt een positieve ingesteldheid en jouw enthousiasme is communicatief
  • Je bent klantgericht, dynamisch en sociaal
  • Verantwoordelijkheid spreekt je aan
  • Je hebt een rijbewijs B en je blijft rustig en hoffelijk in het verkeer
  • Je hebt een commerciële mind-set en houdt van het contact met klanten
  • Je kan vlot om met een computer

Wij bieden

Een boeiende functie in een dynamische en gezonde organisatie met een sterk accent op opleidingskansen en doorgroeimogelijkheden.

  •  Een contract van onbepaalde duur (38u / week) - je werkt 5 dagen per week tussen 8u tot 17u
  •  Werkplaats gevestigd in Brussel
  •  De vereiste opleiding voor de job
  •  Een aangename werkomgeving binnen een gemotiveerd team
  •  Een aantrekkelijk salaris aangevuld met extralegale voordelen

Interesse?

Vind je je terug in dit profiel of wens je meer informatie over deze vacature? Aarzel dan niet om je curriculum vitae met je motivatiebrief naar ons op te sturen: Sodexo Belgium T.a.v. Mercédès Libert - E-mail : jobcenter_bru.be@sodexo.com