Payroll Officer - Brussel - Voltijds of 90% (regio Brussel)

Een CV en motivatiebrief zijn noodzakelijk om voor deze advertentie te solliciteren  

Bedrijfsomschrijving

Wat begon als een klein familiebedrijf is vandaag een internationale speler op het vlak van Quality of Life Services. Sodexo biedt een brede waaier van diensten aan die het welzijn van onze klanten en servicegebruikers verbeteren, zoals het onderhoud van technische installaties, receptiediensten, cleaning, groenbeheer en cateringdiensten. Al onze diensten leveren wij in zeer uiteenlopende woon- en werkomgevingen: overheidsinstellingen en bedrijven, scholen en universiteiten, penitentiaire instellingen, woonzorgcentra en ziekenhuizen.

We zijn ervan overtuigd dat de Quality of Life van onze servicegebruikers begint bij die van onze eigen medewerkers. Jouw welzijn op het werk is daarom een van onze prioriteiten. Bij Sodexo kom je terecht in een stimulerende omgeving waar je jouw talenten kunt ontplooien en waar je kunt rekenen op continue begeleiding van je carrière. Zo vorm je samen met 4.000 collega's (waarvan 56% vrouwen) de sleutel van ons succes. Ben jij op zoek naar een uitdagende job in een boeiend en stabiel bedrijf? Dan is onderstaande functie misschien wel iets voor jou!

Functieomschrijving

Zoek je een nieuwe challenge als Payroll Officer en word je graag getriggerd door de sociale wetgeving? Ben jij onze nieuwe collega die graag zorg draagt voor het beheer van de loongegevens binnen de vooropgestelde termijn en als aanspreekpunt fungeert naar onze medewerkers mbt vragen rond hun loon of sociale documenten? Bied je graag de nodige ondersteuning bij het opstellen van de sociale documenten en het toepassen van de wettelijke verplichtingen betreffende de sociale wetgeving? Dan ben jij onze Payroll Officer die we zoeken om ons HR team te versterken met volgende verantwoordelijkheden:

Taken

  • Je zorgt voor het beheer van de personeelsgegevens en de arbeidscontracten van het personeel, alsook de opmaak van de contracten
  • Eveneens zorg je voor een correcte verwerking van de prestaties zodoende de betalingen van de salarissen op tijd te waarborgen
  • De opmaak van de sociale documenten (= alle C documenten, attest werkgever, verlofattesten, documenten voor het ziekenfonds, documenten voor kinderbijslag) en de opvolging van deze binnen de juiste termijnen behoren eveneens tot je verantwoordelijkheden
  • Bovendien bied je de nodige ondersteuning in samenwerking met de syndicaten en sociale instellingen betreffende de salarissen en sociale documenten
  • Je volgt nauwgezet de sociale wetgeving op en past deze correct toe
  • Je voert de aanpassingen door m.b.t. wijzigingen rond loopbaanevolutie, promotie, bijlagen
  • Het beheer van de volledige personeelsadministratie (prestaties, lonen, tijdskrediet, educatief verlof, economische werkloosheid, ...) valt eveneens onder je takenpakket

Profiel

  • Je beschikt over een Bachelor diploma met een relevante ervaring in een loondienst van min. 2 jaar
  • Je hebt een goede kennis van de sociale en fiscale wetgeving, gebonden aan het salarisbeheer
  • Je hebt een zeer goede kennis van het Nederlands en een goede kennis van het Frans
  • Bovendien heb je een goed analytisch vermogen, ben je een problem-solver en flexibel
  • Jouw teamspirit en uitstekende communicatie met de nodige diplomatie zorgen ervoor dat je alles in goede banen kan leiden
  • Je bent service-minded, je bent goed georganiseerd en je werkt autonoom, je kan je prioriteiten stellen
  • Goede beheersing van MS office (sterk in Excel), kennis van SAP is een pluspunt

Wij bieden

Een boeiende functie in een dynamische en gezonde organisatie met een sterk accent op diversiteit, opleidingskansen en doorgroeimogelijkheden.

  • Wil je graag een contract van onbepaalde duur - voltijds of 90% werken?
  • Een aantrekkelijk & competitief salaris aangevuld met extralegale voordelen · Een begeleidingstraject om je verwelkoming & integratie te vergemakkelijken bij Sodexo
  • Een organisatie met ruimte voor initiatief en creativiteit
  • Werkplaats in Brussel (Elsene), dicht bij het station Etterbeek en de metrohalte Delta
Quality of Life op de werkvloer:
  • Een aangename werkomgeving (trendy & moderne werkruimtes) met flexibele werkuren en mogelijkheid om na 6 maanden 1dag/week home office te doen
  • Een goede work-life balance
  • Conciërgerie waar je terecht kan voor diverse diensten: droogkuis, strijkdienst, herstellen van schoenen, aankoop geschenken enz.
  • Ruime keuze tussen duurzame gerechten in ons bedrijfsrestaurant
  • Aanbod van welzijn activiteiten (meditatie en yoga)
  • En vooral een enthousiaste werksfeer met fijne collega's

Interesse?

Vind je je terug in dit profiel of wens je meer informatie over deze vacature? Aarzel dan niet om je curriculum vitae





met je motivatiebrief naar ons op te



sturen: Sodexo Belgium T.a.v. Sabrina Antoine - HR Business Partner. We nodigen u uit online te solliciteren: https://jobs.sodexo.be - E-mail : sabrina.antoine@sodexo.com