Administratief Medewerker - Gent - 20u (regio Oost-Vlaanderen)

Een CV en motivatiebrief zijn noodzakelijk om voor deze advertentie te solliciteren  

Bedrijfsomschrijving

Wat begon als een klein familiebedrijf is vandaag een internationale speler op het vlak van Quality of Life Services. Sodexo biedt een brede waaier van diensten aan die het welzijn van onze klanten en servicegebruikers verbeteren, zoals het onderhoud van technische installaties, receptiediensten, cleaning, groenbeheer en cateringdiensten. Al onze diensten leveren wij in zeer uiteenlopende woon- en werkomgevingen: overheidsinstellingen en bedrijven, scholen en universiteiten, penitentiaire instellingen, woonzorgcentra en ziekenhuizen.

We zijn ervan overtuigd dat de Quality of Life van onze servicegebruikers begint bij die van onze eigen medewerkers. Jouw welzijn op het werk is daarom een van onze prioriteiten. Bij Sodexo kom je terecht in een stimulerende omgeving waar je jouw talenten kunt ontplooien en waar je kunt rekenen op continue begeleiding van je carrière. Zo vorm je samen met 4.000 collega's (waarvan 56% vrouwen) de sleutel van ons succes. Ben jij op zoek naar een uitdagende job in een boeiend en stabiel bedrijf? Dan is onderstaande functie misschien wel iets voor jou!

Functieomschrijving

Voor 1 van onze exclusieve klanten zijn wij op zoek naar iemand die polyvalent en ambitieus is en niet schrik heeft van een beetje flexibiliteit. Deze functie biedt een zicht op de administratieve opvolging en organisatie die komt kijken bij het beheer van een grote site. Functieomschrijving: Voor het administratieve luik sta je in voor volgende taken:

  • Je volgt de geldstromen binnen de uitbating op (selfservice - restaurant - facturatie naar klant toe)
  • Je volgt de leveringen en de facturen mee op
  • Je ziet mee toe op de opvolging van HACCP en doet ook de nodige reporting, in overleg met de account manager
  • Je assisteert de gerant en opereert als rechterhand van de gerant op vlak van operationele taken zoals: het invoeren van de inventaris, tellen van stocks, e.d.
  • Je ontvangt en controleert geleverde goederen
  • Je houdt de mailbox van de site bij en beantwoordt de telefoons Je verzorgt de administratieve afhandeling van de aankopen via het aankoopsysteem Click'n buy

Profiel

  • Je bent tweetalig NL/UK
  • Je bent commercieel ingesteld
  • Je bent voorkomend en vriendelijk en jouw enthousiasme werkt aanstekelijk
  • Je hebt een goede kennis van Microsoft office en je kan goed met een computer werken
  • De pro-activiteit maakt deel uit van jouw zin voor dienstverlening en je neemt initiatieven
  • Je bent discreet
  • Je hebt zin voor verantwoordelijkheid en organisatie
  • Je bent een echte teamplayer
  • Je bent flexibel en polyvalent
  • Een diploma hotelschool en/of ervaring in zaaldienst / banqueting is een plus

Wij bieden

Een boeiende functie in een dynamische en gezonde organisatie met een sterk accent op opleidingskansen en doorgroeimogelijkheden.

  • Een deeltijds contract van bepaalde duur van 20u/week. Je werkt van maandag tot vrijdag van in een variabel uurrooster - Ma-Vr.
  • Een specifieke integratie
  • Een aantrekkelijk salaris aangevuld met extralegale voordelen
  • Bereikbaar met het openbaar vervoer (tram)

Interesse?

Vind je je terug in dit profiel of wens je meer informatie over deze vacature? Aarzel dan niet om je curriculum vitae met je motivatiebrief naar ons op te sturen: Sodexo Belgium T.a.v. Raf Van Genechten - E-mail : raf.vangenechten@sodexo.com. We nodigen u uit om online te solliciteren: https://jobs.sodexo.be.