Cluster Manager - Gent - 38u (regio Oost-Vlaanderen)

Een CV en motivatiebrief zijn noodzakelijk om voor deze advertentie te solliciteren  

Bedrijfsomschrijving

Wat begon als een klein familiebedrijf is vandaag een internationale speler op het vlak van Quality of Life Services. Sodexo biedt een brede waaier van diensten aan die het welzijn van onze klanten en servicegebruikers verbeteren, zoals het onderhoud van technische installaties, receptiediensten, cleaning, groenbeheer en cateringdiensten. Al onze diensten leveren wij in zeer uiteenlopende woon- en werkomgevingen: overheidsinstellingen en bedrijven, scholen en universiteiten, penitentiaire instellingen, woonzorgcentra en ziekenhuizen.

We zijn ervan overtuigd dat de Quality of Life van onze servicegebruikers begint bij die van onze eigen medewerkers. Jouw welzijn op het werk is daarom een van onze prioriteiten. Bij Sodexo kom je terecht in een stimulerende omgeving waar je jouw talenten kunt ontplooien en waar je kunt rekenen op continue begeleiding van je carrière. Zo vorm je samen met 4.000 collega's (waarvan 56% vrouwen) de sleutel van ons succes. Ben jij op zoek naar een uitdagende job in een boeiend en stabiel bedrijf? Dan is onderstaande functie misschien wel iets voor jou!

Functieomschrijving

Als Cluster Manager ben je de bevoorrechte gesprekspartner van een klantenpark binnen ons segment Seniors. Je bent verantwoordelijk voor het beheer en de coaching van jouw teams en de kwaliteit van de diensten die ze leveren aan onze klanten. Je fungeert als Quality & Hospitality Coach.

  • Je verzekert het behoud van jouw contracten en je ontwikkelt actieplannen teneinde jouw doelstellingen te bereiken
  • Je bent verantwoordelijk voor de financiële resultaten van jouw park teneinde een optimale werking binnen jouw sites te verzekeren.
  • Je functioneert in goede symbiose met jouw teams en biedt ondersteuning in operationeel beheer aan uw siteverantwoordelijken
  • Je verzekert een Operational Excellence van de prestaties van jouw teams door beroep te doen op interne experten uit de ondersteunende dienst
  • Je rapporteert rechtstreeks aan de Cliënt Relationship Manager (CRM)
  • Je bent resultaatgericht, je beheert en bouwt budgetten op en zorgt ervoor dat de financiële doelstellingen opgesteld met jouw klanten gerespecteerd worden door een business plan op te stellen, kosten en opbrengsten te controleren en gedetailleerde financiële opvolging verzekeren die leiden naar ramingen die maandelijks worden herzien
  • Je verzekert jezelf ervan dat de bedrijfspolitiek (Hygiëne, Kwaliteit (ISO), Charter „plezier en gezondheid", Product/Aankoop, Veiligheid, Human Resources, ...) begrepen en toegepast wordt door jouw siteverantwoordelijken en binnen hun teams
  • Je identificeert de belangen en verwachtingen van jouw klanten (commercieel, management, markt, strategie en toekomst), bespreekt die met de CRM en onderhandelt met hen over bijkomende aanbiedingen en de financiële aspecten
  • Je waarborgt en ontwikkelt de commerciële en operationele relaties (contacten met klanten, voornaamste beslissingnemers, ...)
  • Je verzamelt relevante informatie (bestendigheid en ontwikkeling van contracten, potentieel en commerciële opportuniteiten), je hebt feeling met evolutie-indicatoren
  •  Dankzij jouw ruime ervaring als people manager coach je de site verantwoordelijken bij de implementatie van nieuwe concepten binnen hun contract en hun teams
  • Je bent verantwoordelijk voor de uitwisseling van de know how en de waarden van Sodexo

Profiel

  • Je beschikt over een bachelor diploma met een ervaring van minstens 5 jaar op het gebied van de implementatie van strategieën op operationeel niveau of gelijkwaardig door ervaring
  • Je beschikt over een goede gesproken en geschreven kennis van het Nederlands (een goede kennis van het Frans en het Engels is een pluspunt)
  • Je hebt een ‘Front Office' spirit
  • Je hebt een grondige kennis van MS Office - Windows, Excel, Word, enz.
  • Je bent vertrouwd met verschillende diensten binnen Catering
  • Je werkt op een gestructureerde manier in een complexe omgeving en neemt de nodige beslissingen in stresssituaties
  • Je bent vertrouwd met financiële analyses, cijfers en reportings en een goede communicator
  • Je staat open voor verandering: en als ambassadeur ben je" actor" van verandering en weet al coachend jouw team hierin mee te nemen
  • Dankzij jouw doorgedreven ondernemingszin bereik je de resultaten met de nodige precisie. Je beschikt over de capaciteit om de toepassing van de strategieën in voege te brengen en te controleren
  • Je bent een people manager, coach en motivator en beschikt over de nodige diplomatie
  • Je beschikt over een uitstekende relationele, klantgerichte ingesteldheid en overtuigingstalent

Wij bieden

Een boeiende functie in een dynamische en gezonde organisatie met een sterk accent op opleidingskansen en doorgroeimogelijkheden.

  • Een voltijdse betrekking van onbepaalde duur
  • Een gevarieerde functie met verantwoordelijkheden
  • Een werkplaats gevestigd in de regio van Gent
  • Een specifieke integratie
  • Work-life balance : mogelijkheid om zelf je uurrooster aan te passen
  • Een aangename werkomgeving binnen een gemotiveerde ploeg
  • Een aantrekkelijk salaris aangevuld met extralegale voordelen

Interesse?

Vind je je terug in dit profiel of wens je meer informatie over deze vacature? Aarzel dan niet om je curriculum vitae met je motivatiebrief naar ons op te sturen: Sodexo Belgium NV T.a.v Johan DECLERCQ - E-mail: jobcenter_vl1@sodexo.com.