Hospitality Coördinator - Brussel - 38u (regio Brussel)

Een CV en motivatiebrief zijn noodzakelijk om voor deze advertentie te solliciteren  

Bedrijfsomschrijving

Wat begon als een klein familiebedrijf is vandaag een internationale speler op het vlak van Quality of Life Services. Sodexo biedt een brede waaier van diensten aan die het welzijn van onze klanten en servicegebruikers verbeteren, zoals het onderhoud van technische installaties, receptiediensten, cleaning, groenbeheer en cateringdiensten. Al onze diensten leveren wij in zeer uiteenlopende woon- en werkomgevingen: overheidsinstellingen en bedrijven, scholen en universiteiten, penitentiaire instellingen, woonzorgcentra en ziekenhuizen.

We zijn ervan overtuigd dat de Quality of Life van onze servicegebruikers begint bij die van onze eigen medewerkers. Jouw welzijn op het werk is daarom een van onze prioriteiten. Bij Sodexo kom je terecht in een stimulerende omgeving waar je jouw talenten kunt ontplooien en waar je kunt rekenen op continue begeleiding van je carrière. Zo vorm je samen met 4.000 collega's (waarvan 56% vrouwen) de sleutel van ons succes. Ben jij op zoek naar een uitdagende job in een boeiend en stabiel bedrijf? Dan is onderstaande functie misschien wel iets voor jou!

Functieomschrijving

Als Hospitality Coördinator ben je verantwoordelijk voor de receptie en voor de goede organisatie van de uitbating. Deze opdracht omvat volgende verantwoordelijkheden:

  • Je bent het eerste aanspreekpunt van de klant
  • Je zorgt voor de goede organisatie, taakverdeling en geeft de nodige ondersteuning en instructies naar de facilitaire diensten toe
  • Je staat mee in voor de receptie en verzorgt de administratieve opvolging (statistieken, boekhouding, bestellingen, ed)
  • Eveneens ben je de eerste contactpersoon met de onderaannemers en garandeer je de nodige opvolging en naleving van de contracten
  • Je bevestigt je als supervisor waarbij je het receptieteam organiseert en coördineert, motiveert en evalueert, de planning opmaakt m.b.t. vervangingen en verlof, en opleidingsnoden identificeert
  • Je rapporteert maandelijks naar de klant en je directe verantwoordelijke

Profiel

  • Je bent vlot 3 talig NL / FR / ENG en beheerst vlot MS Office.  
  • Dankzij jouw problem-solver insteek slaag je erin alles goed te organiseren en te coördineren en werk je bovendien resultaatgericht met oog voor detail.
  • Je beschikt tevens over een uitstekende relationele ingesteldheid.
  • Jouw zin voor vooruitgang, teamspirit, service-minded en volharding typeren jou.
  • Je bent een people manager en coach.
  • Je hebt ruime ervaring aan de receptie.

Wij bieden

Een boeiende functie in een dynamische en gezonde organisatie met een sterk accent op opleidingskansen en doorgroeimogelijkheden.

  •  Een contract van onbepaalde duur
  •  Een uurrooster tussen 7u30 en 18u00 van maandag tot vrijdag
  •  Een aantrekkelijk salaris aangevuld met extralegale voordelen
  •  Een aangename werkomgeving binnen een gemotiveerde ploeg

Interesse?

Vind je je terug in dit profiel of wens je meer informatie over deze vacature? Aarzel dan niet om je curriculum vitae met je motivatiebrief naar ons op te sturen: Sodexo Belgium T.a.v. Mercédès Libert - HR Consultant R&S. E-mail: jobcenter_bru.be@sodexo.com. Wij nodigen u uit online te solliciteren: https://jobs.sodexo.be