Junior Controller On Site / Kempen / M/V (regio Antwerpen)

Een CV en motivatiebrief zijn noodzakelijk om voor deze advertentie te solliciteren  

Bedrijfsomschrijving

Bij Sodexo kom je terecht in een stimulerende omgeving waar je jouw talenten kunt ontplooien en waar je kunt rekenen op continue begeleiding van je carrière. Zo vorm je samen met 4.000 collega's (waarvan 56% vrouwen) de sleutel van ons succes. Ben jij op zoek naar een uitdagende job in een boeiend en stabiel bedrijf? Dan is onderstaande functie misschien wel iets voor jou!

Functieomschrijving

Als Junior Controller On Site, verzeker je de goede werking en controle van de administratie en van het economisch beheer van de site bij één van onze grootste internationale contracten.

Taken

Jouw verantwoordelijkheden: • Budgetbeheer Helpen bij het opstellen van de jaarlijkse budgetten samen met de General Services Manager en de Beheerscontroleur Maandelijkse herziening van de forecast volgens de economische tendensen op de site

• Financieel & administratief beheer van de site Facturatie / inboeken facturen Controle van facturen en leveringsnota's

• Analyse van de resultaten Maandelijkse analyse en becommentariëren van de resultaten naar de General Services Manager in samenspraak met de Beheerscontroleur. Gedetailleerde analyse van de kosten (Food &Beverage costs, personeelskosten, afschrijving en andere uitbatingskosten, ….) Berekening van diverse ratio's en indicatoren voor de opvolging en optimalisatie van de kosten Opvolging actieplannen m.b.t. kostenoptimalisaties opgesteld samen met de General Services Manager en de Beheerscontroleur. Voorstellen formuleren om de controles te optimaliseren i.f.v. de behoeften van de site Allerhande ad hoc analyses

• Interne en externe rapportering Maandelijkse rapportering en afsluit (in samenwerking met de boekhouding) Opvolging van de beheersindicatoren Rapportering naar de klant

Profiel

• Je beschikt over een diploma Bachelor of Master bij voorkeur Economische Wetenschappen in een economische richting • Een eerste ervaring binnen boekhouding / financiële analyse of audit is een pluspunt • Je hebt een sterk analytisch vermogen en bent resultaatgericht • Je werkt gestructureerd en autonoom. Je stelt optimalisaties voor aan je management. Je bent betrokken in de beslissingsprocessen • Jouw doorzettingsvermogen en nauwkeurigheid, je goede organisatie en analyse en het nemen van initiatieven typeren jou. Je kan sterk in detail werken maar je slaagt erin om informatie te synthetiseren naar jouw verantwoordelijke om een duidelijke boodschap te formuleren • Je beschikt over een uitstekende communicatie, diplomatie en relationele ingesteldheid • Je hebt een goede kennis van het Engels. Een goede kennis Frans is een grote troef. • Je hebt een grondige kennis van MS Office (sterk in Excel) – kennis van SAP is een plus

Wij bieden

• Een boeiende functie in een dynamische en gezonde organisatie met een sterk accent op opleidingskansen en doorgroeimogelijkheden. • Een voltijdse betrekking, een gevarieerde functie, Work-life balance : een flexibel uurrooster • Een aangename werkomgeving binnen een gemotiveerd team Een aantrekkelijk salaris aangevuld met extralegale voordelen

Interesse?

Vind je je terug in dit profiel of wens je meer informatie over deze vacature? Aarzel dan niet om je curriculum vitae met je motivatiebrief naar ons op te sturen:

Sodexo Belgium NV T.a.v Raveyts Nathalie HR verantwoordelijke on site Nathalie.Raveyts@sodexo.com