Supply Management Catalogue & Project Assistant - Brussel - 38u (regio Brussel)

Een CV en motivatiebrief zijn noodzakelijk om voor deze advertentie te solliciteren  

Bedrijfsomschrijving

Wat begon als een klein familiebedrijf is vandaag een internationale speler op het vlak van Quality of Life Services.

Sodexo biedt een brede waaier van diensten aan die het welzijn van onze klanten en servicegebruikers verbeteren, zoals het onderhoud van technische installaties, receptiediensten, cleaning, groenbeheer en cateringdiensten. Al onze diensten leveren wij in zeer uiteenlopende woon- en werkomgevingen: overheidsinstellingen en bedrijven, scholen en universiteiten, penitentiaire instellingen, woonzorgcentra en ziekenhuizen.

We zijn ervan overtuigd dat de Quality of Life van onze servicegebruikers begint bij die van onze eigen medewerkers. Jouw welzijn op het werk is daarom een van onze prioriteiten. Bij Sodexo kom je terecht in een stimulerende omgeving waar je jouw talenten kunt ontplooien en waar je kunt rekenen op continue begeleiding van je carrière. Zo vorm je samen met 4.000 collega's (waarvan 56% vrouwen) de sleutel van ons succes. Ben jij op zoek naar een uitdagende job in een boeiend en stabiel bedrijf? Dan is onderstaande functie misschien wel iets voor jou!

Functieomschrijving

Wil je graag onze collega's van Supply Management ondersteunen en werken met interne en externe stakeholders? Kan je de ondersteuning van de gegevensinvoer en -uitvoer van de catalogus garanderen en deelnemen en bijdragen aan verschillende projecten, dit alles rekening houdend met onze bestaande processen? Dan ben jij u onze SM Catalogus & Project Assistent die wij zoeken om ons team te versterken.

Taken

Je bent verantwoordelijk voor de volgende taken:

  • Verzamelen, bouwen en verwerken van gegevens in de toegewezen software
  • Zorgen voor een goede samenwerking met de interne en externe stakeholders
  • Je bent betrokken bij de creatie en ontwikkeling van het proces (voor het Catalogues Team, SM & SO).
  • Zorgen voor data-integriteit en dataconsistentie. Het beheren van de gegevens die een toegevoegde waarde hebben voor de gebruikers.
  • Creëren en aanpassen van de beschrijving zodat Operations gemakkelijk de juiste artikelen kunnen vinden
  • Beheer van verschillende soorten verzoeken van onze stakeholders
  • Zorgen voor de beschikbaarheid en het onderhoud van de catalogus (artikel & ingrediënt) voor de operatie
  • Beheer van de toegang tot de catalogus en de leveranciers

Profiel

  • Je hebt een Bachelor in administratie, management of economie
  • Een eerste ervaring in data processing & administratie is een meerwaarde (open voor starterprofielen, eerste werkervaring)
  • Je hebt een uitstekende kennis van Microsoft Office Suite · Je bent een team player, succesvol in teamwerken, met flexibiliteit
  • Je bent analytisch, accuraat, synthetisch (balans tussen efficiency, details en accuraat)
  • Je spreekt vlot Nederlands en hebt een goede kennis van Frans - Kennis van de Engelse taal is een pluspunt
  • Je werkt met een proces / projectaanpak
  • Je houdt van interactie en je hebt sterke communicatieve vaardigheden
  • Je bent geïnteresseerd in de voedingssector

Wij bieden

  • Een boeiende functie in een dynamische en gezonde organisatie met een sterk accent op diversiteit, opleidingskansen en doorgroeimogelijkheden.
  • Een voltijds contract van onbepaalde duur
  • Een aantrekkelijk & competitief salaris aangevuld met extralegale voordelen
  • Een begeleidingstraject om je verwelkoming & integratie te vergemakkelijken bij Sodexo
  • Een organisatie met ruimte voor initiatief en creativiteit
  • Hoofdzetel gevestigd in Brussel (Elsene), vlak bij het station Etterbeek en de metrohalte Delta. Je verplaatst je over heel België
Quality of Life op de werkvloer:
  • Een aangename werkomgeving (trendy & moderne werkruimtes) met flexibele werkuren en mogelijkheid tot home office
  • Een goede work-life balance
  • Conciërgerie waar je terecht kan voor diverse diensten: droogkuis, strijkdienst, herstellen van schoenen, aankoop geschenken enz.
  • Ruime keuze tussen duurzame gerechten in ons bedrijfsrestaurant
  • Aanbod van welzijn activiteiten (meditatie en yoga)
  • En vooral een enthousiaste werksfeer met fijne collega's

Interesse?

Vind je je terug in dit profiel of wens je meer informatie over deze vacature? Aarzel dan niet om je curriculum vitae

met je motivatiebrief naar ons op te sturen: Sodexo Belgium T.a.v. Muriel Lefébure - HR Consultant. We nodigen u uit online te solliciteren: https://jobs.sodexo.be - E-mail : muriel.lefebure@sodexo.com