Account Manager - Entegra Europe (Be) - 38u (regio Brussel)

Een CV en motivatiebrief zijn noodzakelijk om voor deze advertentie te solliciteren  

Bedrijfsomschrijving

Entegra Europe is de partner voor besparingsoplossingen binnen de horecasector om de operationele marges van al onze klanten te verbeteren.

We werken met een zelf-financierend, op besparingen gebaseerd model dat alle initiële kosten of risico's verwijderd. Wij zijn gespecialiseerd in het leveren van inkoopdiensten, het verbeteren van de operationele marge en bieden systeemoplossingen waarmee onze klanten hun winstmarge kunnen beschermen en efficiënter zijn.

Functieomschrijving

Als Account Manager rapporteer je aan de Key Account Manager en ben je de vertegenwoordiger van Entegra bij onze klanten. De kern van jouw missie is ervoor te zorgen dat alle engagementen die door Entegra met de klant worden aangegaan, te doen leven en onze financiële en kwalitatieve doelstellingen te realiseren. Uiteraard zorg je ook voor het behoud van uitstekende operationele relaties op de klantensites. Wij zoeken een ambitieuze en dynamische collega met ervaring in het management van “food” operations, met kennis en ervaring in hotelsector.

  • Je bent de dagelijkse bevoorrechte gesprekspartner voor de klanten en je bent verantwoordelijk voor het behoud van de operationele relaties op de verschillende klantensites. Je zal in contact staan met belangrijke personen op de site: waaronder Chefs, General Managers, financiële controleurs, F&B Manager, enz.
  • Je garandeert een goed beheer van de engagementen met onze leveranciers om besparingen te maximaliseren en optimaliseren, met respect voor de bepaalde strategie en budgetten. Je beheert het compliance niveau t.o.v. de leveranciers van Entegra voor elke site en je rapporteert maandelijks over de resultaten, site per site, in samenwerking met de Key Account Manager
  • Je bent resultaatgericht en verantwoordelijk voor de realisatie van de P&L van Entegra op elke klantensite
  • Je organiseert/neemt deel aan review meetings om je ervan te verzekeren dat Entegra aan de noden en verwachtingen van de klanten beantwoordt. Je identificeert de moeilijkheden en verwachtingen van de klant en je stelt continu verbeteringen en operationele oplossingen voor. Je rapporteert over de opvolging van deze meetings, met een actieplan, naar de klant en Key Account Manager.
  • Je anticipeert en werkt samen met alle departementen van Entegra om aan de vragen en noden van de klanten te beantwoorden m.b.t. de leveranciers
  • Je gebruikt de nodige tools - intern en/of eigen aan de klant, met als doel de efficiëntie en kostenbesparingen voor de klant te maximaliseren
  • Je geeft advies aan onze klanten, tijdens de uitvoering van hun taken
  • Je bent flexibel om te reizen (België/Nederland/Frankrijk(Parijs)) voor het vervullen van je rol en om deel te nemen aan projecten
  • Je promoot hoge ethische normen en goede praktijken
  • Je werkt samen met het Entegra-team om te kunnen bijdragen tot de strategie, het business plan, het oplossen van problemen en innoverend mee te denken
  • Je rapporteert rechtsreeks aan de Key Account Manager

Profiel

  • Je beschikt over een geslaagde ervaring van minimum 5 jaar als chef, F&B/Operations manager of Account Manager in de catering
  • Je hebt ervaring in het hotelwezen
  • Je hebt een passie voor koken, je bent vertrouwd me zijn vocabulaire
  • Je kan resultaten aantonen in een sterk beheer van de foodcost
  • Je bent hands-on, gemotiveerd, goed georganiseerd en een change manager
  • Je beschikt over uitstekende relationele en communicatieve vaardigheden, sterke onderhandeling skills en overtuigingskracht en je bent klantgericht
  • Je bent comfortabel in het geven van duidelijke presentaties, vooral rond cijfermateriaal
  • Je beschikt over een goede kennis van Excel en andere Office tools.
  • Je bent in staat om met verschillende stakeholders op diverse niveaus te communiceren
  • Je bent een teamspeler, integer en gedreven
  • Je wenst jezelf te ontwikkelen en bent leergierig
  • Je ben tweetalig Frans/Nederlands met een goede kennis van het Engels

Wij bieden

Een boeiende functie in een dynamische en gezonde organisatie met een sterk accent op diversiteit, opleidingskansen en doorgroeimogelijkheden.

  • Een voltijds contract van onbepaalde duur
  • Een aantrekkelijk & competitief salaris aangevuld met extralegale voordelen (Wagen, Gsm, Laptop,..)
  • Een begeleidingstraject om je verwelkoming & integratie te vergemakkelijken
  • Een organisatie met ruimte voor initiatief en creativiteit
Quality of Life op de werkvloer:
  • Een aangename werkomgeving (trendy & moderne werkruimtes) met flexibele werkuren en mogelijkheid tot home office
  • Een goede work-life balance
  • Conciërgerie waar je terechtkan voor diverse diensten: droogkuis, strijkdienst, herstellen van schoenen, aankoop geschenken enz.
  • Ruime keuze tussen duurzame gerechten in ons bedrijfsrestaurant
  • En vooral een enthousiaste werksfeer met fijne collega's

Interesse?

Vind je je terug in dit profiel of wens je meer informatie over deze vacature? Aarzel dan niet om je curriculum vitae met je motivatiebrief naar ons op te sturen: Sodexo Belgium T.a.v. Sabrina Antoine - HR Business Partner. We nodigen u uit om online te solliciteren: https://jobs.sodexo.be. E-mail : sabrina.antoine@sodexo.com