Account Manager (m/v) - Diegem - 38u - Rekruteringsreserve (regio Vlaams-Brabant)

Een CV en motivatiebrief zijn noodzakelijk om voor deze advertentie te solliciteren  

Bedrijfsomschrijving

Wat begon als een klein familiebedrijf is vandaag een internationale speler op het vlak van Quality of Life Services. Sodexo biedt een brede waaier van diensten aan die het welzijn van onze klanten en servicegebruikers verbeteren, zoals het onderhoud van technische installaties, receptiediensten, cleaning, groenbeheer en cateringdiensten. Al onze diensten leveren wij in zeer uiteenlopende woon- en werkomgevingen: overheidsinstellingen en bedrijven, scholen en universiteiten, penitentiaire instellingen, woonzorgcentra en ziekenhuizen.

We zijn ervan overtuigd dat de Quality of Life van onze servicegebruikers begint bij die van onze eigen medewerkers. Jouw welzijn op het werk is daarom een van onze prioriteiten. Bij Sodexo kom je terecht in een stimulerende omgeving waar je jouw talenten kunt ontplooien en waar je kunt rekenen op continue begeleiding van je carrière. Zo vorm je samen met 4.000 collega's (waarvan 56% vrouwen) de sleutel van ons succes. Ben jij op zoek naar een uitdagende job in een boeiend en stabiel bedrijf? Dan is onderstaande functie misschien wel iets voor jou!

Functieomschrijving

Als Account Manager ben je de bevoorrechte gesprekspartner voor één van onze klanten. Je bent verantwoordelijk voor het beheer van jouw teams en de kwaliteit van de diensten die ze leveren aan onze klant. Je bent ook verantwoordelijk voor de financiële resultaten van jouw entiteit om een optimale werking binnen jouw site te garanderen.

  • Je bent verantwoordelijk voor het aansturen en coachen van een ploeg van 30 medewerkers en dit met aandacht voor motivatie en team spirit
  • Je bent mee verantwoordelijk voor het ontwikkelen en opvolgen van commerciële strategieën op de site en bent in het dagelijks overleg met onze contactpersoon van de klant
  • Je analyseert en identificeert de noden van de site rekening houdend met de noden en de verwachtingen van de klanten. Je stelt de nodige actieplannen op om de operationele, financiële en kwalitatieve doelstellingen te bereiken
  • Je bepaalt de werktijden en taken voor het geheel van jouw team en zorgt voor hun motivatie.
  • Je organiseert de site om een optimale werking te bereiken.
  • Je ontwikkelt en beheert budgetten en je zorgt ervoor dat de financiële doelstellingen, die vastgelegd werden met jouw klanten, gerespecteerd worden door een businessplan op te stellen, de kosten en opbrengsten te controleren en te zorgen voor een gedetailleerde financiële opvolging, die leiden tot maandelijks herziene prognoses.
  • Je identificeert de uitdagingen en verwachtingen van jouw klant (commercieel, management, markt, strategie en toekomst), doet proactieve voorstellen en onderhandelt aanvullende aanbiedingen en financiële aspecten met hem.
  • Je verzamelt de meest relevante informatie (duurzaamheid en ontwikkeling van contracten, potentieel en commerciële mogelijkheden) en volgt de evolutie-indicatoren op de voet. Je zorgt voor een goede toepassing en implementatie van de waarden van onze klant en de Sodexo “Quality of Life” services naar medewerkers op de site

Profiel

  • Je beschikt over een diploma A1 - hotelwezen of Facility Management
  • Je hebt een grondig ervaring binnen facility management in een kantoor omgeving (Lobby/Receptie, schoonmaak, technisch onderhoud, ...)
  • Je bent commercieel ingesteld.
  • Je spreekt zeer goed Frans, Nederlands en Engels
  • Je hebt het nodige enthousiasme en motivatie om aan de slag te gaan in deze afwisselende functie
  • Dankzij je persoonlijkheid en je ervaring op vlak van People management kan je je werknemers coachen en motiveren alsook goede contacten leggen met de klanten en contactpersoon
  • Je bent sterk in het plannen & organiseren van je eigen werk
  • Je bent dynamisch, sociaal en flexibel zowel in taken als in werkuren
  • Je staat open voor veranderingen en hebt een hoog aanpassingsvermogen
  • Je hebt een sterk analytisch vermogen
  • Je bent communicatief en sociaal
  • Je bent klantgericht, vriendelijk en commercieel
  • Je bent iemand die zelf zijn verantwoordelijkheden opneemt
  • Je hebt een goede kennis van informatica

Wij bieden

Een boeiende functie in een dynamische en gezonde organisatie met een sterk accent op opleidingskansen en doorgroeimogelijkheden.

  • Werkplaats gevestigd in Diegem
  • Een specifieke integratie
  • Een voltijds contract van onbepaalde duur.
  • Een aantrekkelijk salaris aangevuld met extralegale voordelen
  • Een aangename werkomgeving binnen een gemotiveerde ploeg

Interesse?

Vind je je terug in dit profiel of wens je meer informatie over deze vacature? Aarzel dan niet om je curriculum vitae met je motivatiebrief naar ons op te sturen: Sodexo Belgium T.a.v. Johan Declercq - HR Business Partner - E-mail : jobcenter_vl1.be@sodexo.com. We nodigen u uit online te solliciteren: https://jobs.sodexo.be