Hospitality Coordinator (v/m) - EVERE - 38u00 (regio Brussel)

Een CV en motivatiebrief zijn noodzakelijk om voor deze advertentie te solliciteren  

Bedrijfsomschrijving

Wat begon als een klein familiebedrijf is vandaag een internationale speler op het vlak van Quality of Life Services. Sodexo biedt een brede waaier van diensten aan die het welzijn van onze klanten en servicegebruikers verbeteren, zoals het onderhoud van technische installaties, receptiediensten, cleaning, groenbeheer en cateringdiensten. Al onze diensten leveren wij in zeer uiteenlopende woon- en werkomgevingen: overheidsinstellingen en bedrijven, scholen en universiteiten, penitentiaire instellingen, woonzorgcentra en ziekenhuizen.

We zijn ervan overtuigd dat de Quality of Life van onze servicegebruikers begint bij die van onze eigen medewerkers. Jouw welzijn op het werk is daarom een van onze prioriteiten. Bij Sodexo kom je terecht in een stimulerende omgeving waar je jouw talenten kunt ontplooien en waar je kunt rekenen op continue begeleiding van je carrière. Zo vorm je samen met 4.000 collega's (waarvan 56% vrouwen) de sleutel van ons succes. Ben jij op zoek naar een uitdagende job in een boeiend en stabiel bedrijf? Dan is onderstaande functie misschien wel iets voor jou!

Functieomschrijving

Als Hospitality Coordinator bestaat je hoofdopdracht eruit om actief deel te nemen en te zorgen voor een goed verloop van de onthaal- en receptieactiviteiten. Je bent ook verantwoordelijk voor de opvolging van de interventies alsook voor de organisatie en opvolging van de operationele activiteiten. Je zorgt ervoor dat de beschikbare middelen geoptimaliseerd worden. Je verdeelt de taken in functie van de verplichtingen binnen de opgelegde termijnen. Je waakt over de goede werking van het team en je zorgt ervoor dat de verbetering van hun prestaties vergemakkelijkt wordt. Deze missie omvat volgende verantwoordelijkheden:

  • Je werkt voornamelijk aan de receptie om de professionele onthaal van bezoekers en klanten te verzekeren. Dit omvat de verschillende taken van telefonie, postbeheer (post, pakketzendingen, enz....), aanvragen voor vervoermiddelen (zoals taxi's, enz...).
  • Je bent ook verantwoordelijk voor de helpdesk en beheert het ticketing systeem.
  • Je beheert en draagt de eindverantwoordelijkheid voor de verschillende facilitaire diensten, namelijk: schoonmaak (planningsbeheer, verzuimbeheer, respect van de uurroosters, ...), handyman, receptie, mailroom, enz.
  • Je geeft leiding aan het operationele team: je communiceert regelmatig, op een duidelijke en formele manier.
  • Je behandelt de facility aanvragen binnen de voorgeschreven termijnen en garandeert de kwaliteit en de correcte behandeling van deze aanvragen.
  • Je analyseert de behaalde prestaties en bereidt de gegevens voor die nodig zijn voor het opstellen van activiteitenverslagen
  • Je analyseert prestatieverschillen en informeert de operationele medewerkers over de resultaten.
  • Je dient voorstellen in om de huidige werking aan te passen of te verbeteren.
  • Je beantwoordt de aanvragen tot informatie, stelt de nodige antwoorden op en bereidt het werk van het team voor, zodat ze snel kunnen reageren.
  • Je zorgt voor de rapportering en het dagelijks beheer (opstellen van facturen, boekhoudkundige en statistische gegevens, dashboards, opvolging van de voorzieningen) en gebruikt hiervoor informaticatools.
  • Je zorgt voor de operationele en administratieve opvolging van de teamleden op de site.
  • Je stelt financiële budgetten op en zorgt voor een goede opvolging ervan.

Profiel

  • Je beschikt over een diploma A1 - technische oriëntatie, hotelwezen of Facility Management
  • Je bent vlot 3 talig NL / FR / ENG
  • Je bent analytisch ingesteld, hebt zin voor vooruitgang en bent goed georganiseerd
  • Je bent resultaatgericht en weet hoe je strategieën en het beleid moet controleren en implementeren
  • Je bent klantgericht
  • Je kan autonoom werken
  • Jouw stimulerende houding heeft een positief effect op de motivatie van jouw medewerkers
  • Jouw commercieel vermogen en jouw efficiënte communicatie maken deel uit van jouw sterke punten
  • Je hebt een goede kennis van MS Office - een kennis van SAP is een pluspunt

Wij bieden

Een boeiende functie in een dynamische en gezonde organisatie met een sterk accent op opleidingskansen en doorgroeimogelijkheden.

  • Een specifieke integratie
  • Een voltijds contract van onbepaalde duur
  • Werkplaats gevestigd in Evere
  • Een aantrekkelijk salaris aangevuld met extralegale voordelen
  • Een aangename werkomgeving binnen een nieuwe ploeg

Interesse?

Vind je je terug in dit profiel of wens je meer informatie over deze vacature? Aarzel dan niet om je curriculum vitae met je motivatiebrief naar ons op te sturen: Sodexo Belgium T.a.v. Mercédès Libert - HR Consultant R&S. E-mail: jobcenter_bru.be@sodexo.com. We nodigen u uit online te solliciteren: https://jobs.sodexo.be