Supply Management Catalogue Project & Data Coordinator (regio Brussel)

Een CV en motivatiebrief zijn noodzakelijk om voor deze advertentie te solliciteren  

Bedrijfsomschrijving

Wat begon als een klein familiebedrijf is vandaag een internationale speler op het vlak van Quality of Life Services. Sodexo biedt een brede waaier van diensten aan die het welzijn van onze klanten en servicegebruikers verbeteren, zoals het onderhoud van technische installaties, receptiediensten, cleaning, groenbeheer en cateringdiensten. Al onze diensten leveren wij in zeer uiteenlopende woon- en werkomgevingen: overheidsinstellingen en bedrijven, scholen en universiteiten, penitentiaire instellingen, woonzorgcentra en ziekenhuizen.

We zijn ervan overtuigd dat de Quality of Life van onze servicegebruikers begint bij die van onze eigen medewerkers. Jouw welzijn op het werk is daarom een van onze prioriteiten. Bij Sodexo kom je terecht in een stimulerende omgeving waar je jouw talenten kunt ontplooien en waar je kunt rekenen op continue begeleiding van je carrière. Zo vorm je samen met 4.000 collega's (waarvan 56% vrouwen) de sleutel van ons succes. Ben jij op zoek naar een uitdagende job in een boeiend en stabiel bedrijf? Dan is onderstaande functie misschien wel iets voor jou!

Functieomschrijving

Wil je graag de leiding nemen van een klein team, het catalogue team, om de correcte opvolging van de gegevensinvoer en -uitvoer van de catalogus te garanderen, met respect voor het proces en de verdere ontwikkeling? Kan jij deze coördinatie tot een goed einde brengen, waarbij je zowel intern als extern samenwerkt met verschillende stakeholders? Wil je deelnemen aan verschillende projecten? Dan ben jij de SM Catalogus & Project Coordinator die wij zoeken om ons team te versterken.

Je bent verantwoordelijk voor de volgende taken:

  • Je beheert de administratie van de leveranciers, centraal master data systeem van producten en diensten
  • Je bent verantwoordelijk voor het tijdig communiceren van kwalitatieve en kwantitatieve informatieve reportings met betrekking tot de producten en diensten van Sodexo-leveranciers naar zowel interne als externe stakeholders
  • Je beheert het Master Data Team
  • Je bent betrokken bij de creatie en de ontwikkeling van het proces (voor het Catalogue Team, SM & SO)
  • Je geeft advies over de zakelijke vereisten met betrekking tot supply chain data capturing en over de nodige softwares
  • Je verzekert data-integriteit en dataconsistentie
  • Je staat in voor het ontwikkelen, analyseren en meten van KPI's om de efficiëntie van de afdeling & gebruikers te meten
  • Je beheert de verschillende Stakeholders
  • Je bent betrokken bij software projecten en neemt hierover de leiding
  • Je leidt, motiveert en zorgt voor de betrokkenheid van jouw team

Profiel

  • Je bent gemotiveerd en hebt de ambitie om een klein team te leiden
  • Je beschikt over een Bachelor diploma in administratie, management, economie
  • Je hebt twee jaar ervaring in datamanagement & administratie
  • Je bent meertalig: vloeiend in beide landstalen (Nederlands/Frans) en hebt een goede kennis van het Engels
  • Jouw teamgeest en uitstekende relationele en communicatieve vaardigheden laten jou toe om alles tot een goed einde te brengen met de nodige flexibiliteit
  • Je bent analytisch, nauwkeurig, synthetisch (evenwicht tussen efficiëntie, details en nauwkeurigheid)
  • Je werkt met een proces-/projectaanpak
  • Je hebt interesse in de voedingssector
  • Je hebt een goede kennis van Microsoft office suite

Wij bieden

Een boeiende functie in een dynamische en gezonde organisatie met een sterk accent op diversiteit, opleidingskansen en doorgroeimogelijkheden.

  • Een voltijds contract van onbepaalde duur
  • Een aantrekkelijk & competitief salaris aangevuld met extralegale voordelen
  • Een begeleidingstraject om je verwelkoming & integratie te vergemakkelijken bij Sodexo
  • Een organisatie met ruimte voor initiatief en creativiteit 
  • Hoofdzetel gevestigd in Brussel (Elsene), vlak bij het station Etterbeek en de metrohalte Delta. Je verplaatst je over heel België

Quality of Life op de werkvloer:

  • Een aangename werkomgeving (trendy & moderne werkruimtes) met flexibele werkuren en mogelijkheid tot home office
  • Een goede work-life balance
  • Conciërgerie waar je terecht kan voor diverse diensten: droogkuis, strijkdienst, herstellen van schoenen, aankoop geschenken enz.
  • Ruime keuze tussen duurzame gerechten in ons bedrijfsrestaurant
  • Aanbod van welzijn activiteiten (meditatie en yoga) · En vooral een enthousiaste werksfeer met fijne collega's

Interesse?

Vind je je terug in dit profiel of wens je meer informatie over deze vacature? Aarzel dan niet om je curriculum vitae met je motivatiebrief naar ons op te sturen: Sodexo Belgium T.a.v. Sabrina Antoine - HR Business Partner. We nodigen u uit om online te solliciteren: https://jobs.sodexo.be. E-mail : sabrina.antoine@sodexo.com