Receptionist(e) - Oudergem - 17u (regio Brussel)

Een CV en motivatiebrief zijn noodzakelijk om voor deze advertentie te solliciteren  

Bedrijfsomschrijving

Wat begon als een klein familiebedrijf is vandaag een internationale speler op het vlak van Quality of Life Services. Sodexo biedt een brede waaier van diensten aan die het welzijn van onze klanten en servicegebruikers verbeteren, zoals het onderhoud van technische installaties, receptiediensten, cleaning, groenbeheer en cateringdiensten. Al onze diensten leveren wij in zeer uiteenlopende woon- en werkomgevingen: overheidsinstellingen en bedrijven, scholen en universiteiten, penitentiaire instellingen, woonzorgcentra en ziekenhuizen.

We zijn ervan overtuigd dat de Quality of Life van onze servicegebruikers begint bij die van onze eigen medewerkers. Jouw welzijn op het werk is daarom een van onze prioriteiten. Bij Sodexo kom je terecht in een stimulerende omgeving waar je jouw talenten kunt ontplooien en waar je kunt rekenen op continue begeleiding van je carrière. Zo vorm je samen met 4.000 collega's (waarvan 56% vrouwen) de sleutel van ons succes. Ben jij op zoek naar een uitdagende job in een boeiend en stabiel bedrijf? Dan is onderstaande functie misschien wel iets voor jou!

Functieomschrijving

Als Receptionist(e), zal je volgende taken uitvoeren:

  • Telefonisch onthaal van de klanten (informatie geven, gesprek doorschakelen, berichten nemen, enz.).
  • Onthaal van klanten en bezoekers (informeren + oriënteren).
  • Beheer van de badges.
  • Beheer van in- en uitgaande postpakketten, e-mails en faxen.
  • Reserveren van vergaderzalen en bijhorende catering.
  • Administratieve ondersteuning van verschillende diensten van de klant: Marketing, Finance, HR, IT, enz.
  • Reserveren van taxi's, hotels, reizen, enz.

Profiel

Wij zoeken iemand die:

  • perfect tweetalig is : Nederlands en Frans en een goede mondelinge kennis van het Engels heeft.
  • dienstverlening op de eerst plaats zet.
  • discreet kan werken en omgaan met informatie.
  • autonoom kan werken, zelfvertrouwen uitstraalt en een echte teamplayer is.
  • verantwoordelijkheid kan opnemen ook wanneer er veel werk is.
  • een goede presentatie heeft, flexibel en dynamisch is.
  • zich goed kan organiseren en proactief te werk gaat.
  • zeer goed kan communiceren.
  • goed overweg kan met MS office (Word, Excel, Outlook).

Wij bieden

Een boeiende functie in een dynamische en gezonde organisatie met een sterk accent op opleidingskansen en doorgroeimogelijkheden.

  • Een werkplaats gevestigd in Oudergem
  • Een vervangingscontract van 17u/week. Je werkt van maandag tot donderdag van 13.00 tot 16.30 uur en op vrijdag van 13.00 tot 16.00 uur
  • Een aangename werkomgeving binnen een gemotiveerde ploeg
  • Een aantrekkelijk salaris aangevuld met extralegale voordelen

Interesse?

Vind je je terug in dit profiel of wens je meer informatie over deze vacature? Aarzel dan niet om je curriculum vitae met je motivatiebrief naar ons op te sturen: Sodexo Belgium T.a.v. Mercédès Libert - HR Consultant R&S. E-mail: jobcenter_bru.be@sodexo.com. We nodigen u uit online te solliciteren: https://jobs.sodexo.be