Business Application expert - Point of Sales (POS) - Brussel - 38u (regio Brussel)

Een CV en motivatiebrief zijn noodzakelijk om voor deze advertentie te solliciteren  

Bedrijfsomschrijving

Wat begon als een klein familiebedrijf is vandaag een internationale speler op het vlak van Quality of Life Services. Sodexo biedt een brede waaier van diensten aan die het welzijn van onze klanten en servicegebruikers verbeteren, zoals het onderhoud van technische installaties, receptiediensten, cleaning, groenbeheer en cateringdiensten. Al onze diensten leveren wij in zeer uiteenlopende woon- en werkomgevingen: overheidsinstellingen en bedrijven, scholen en universiteiten, penitentiaire instellingen, woonzorgcentra en ziekenhuizen.

We zijn ervan overtuigd dat de Quality of Life van onze servicegebruikers begint bij die van onze eigen medewerkers. Jouw welzijn op het werk is daarom een van onze prioriteiten. Bij Sodexo kom je terecht in een stimulerende omgeving waar je jouw talenten kunt ontplooien en waar je kunt rekenen op continue begeleiding van je carrière. Zo vorm je samen met 4.000 collega's (waarvan 56% vrouwen) de sleutel van ons succes. Ben jij op zoek naar een uitdagende job in een boeiend en stabiel bedrijf? Dan is onderstaande functie misschien wel iets voor jou!

Functieomschrijving

Ben jij de persoon die graag de operationele noden van onze organisatie op een gebruiksvriendelijke manier weet te vertalen in verschillende applicaties?

Kan je de functionele inrichting en het beheer van deze diverse applicaties tot een goed einde brengen, waarbij je met diverse stakeholders, zowel intern als extern, actief moet kunnen schakelen?

Dan ben jij de Business Application Expert - POS die we zoeken om binnen het food service platform de functionele inrichting en beheer van de gehele kassa apparatuur te garanderen, applicaties met elkaar te aligneren en een sterke ondersteuning te garanderen naar onze catering uitbatingen.

Taken

  • Je bent verantwoordelijk voor de functionele inrichting van de Kassasystemen waarbij je de proceseigenaren adviseert met het vertalen van de processen naar de applicaties en deze zo gebruiksvriendelijk mogelijk in te zetten
  • Je bent het eerste aanspreekpunt van onze softwareleveranciers
  • Je bent actief betrokken bij het bepalen en analyseren van de nieuwe operationele noden, waarbij je in samenspraak met de verantwoordelijke de prioriteiten bepaalt
  • Je zal de nieuwe ontwikkelingen bespreken en opvolgen samen met onze leveranciers alsook de nodige testings realiseren met betrekking tot de verschillende software versies
  • Je onderhoudt de inrichting en gebruikersfuncties van de applicatie samen met onze externe partners
  • Je werkt nauw samen met het IT departement, die zal instaan voor de technische omkadering en voert acceptatietesten uit na wijzigingen van de IT infrastructuur die de nodige impact kunnen hebben op de applicatie
  • Je ondersteunt gebruikers bij het werken met de applicaties door het geven van trainingen, het opmaken en onderhouden van de handleidingen
  • Je volgt de nieuwe technische innovaties en benchmarkt actief de bestaande applicaties om zodoende de software voor onze gebruikers continu te verbeteren.
  • Je creëert en onderhoudt de volledige artikeldatabase

Profiel

  • Je beschikt over een Bachelor diploma - richting Hotel/bedrijfsmanagement - culinaire kennis is een plus
  • Je werkt resultaat- en kwaliteitsgericht en steeds op een gestructureerde en kritische manier
  • Je bent zeer nauwkeurig en punctueel bij het opzetten/onderhouden van de applicatie en het uittesten van de verschillende softwareversies. Belangrijk hierbij is steeds de voorgestelde ontwikkeling met de verschillende betrokken stakeholders af te stemmen.
  • Bovendien heb je sterke analytische en technische vaardigheden zodat je makkelijk de brug kunt maken tussen de noden van de organisatie en de functionele inrichting van de applicaties
  • Jouw teamspirit en uitstekende relationele- & communicatie vaardigheden laten jou toe om alles in goede banen te leiden.
  • Je beheerst vlot MS Office (kennis SQL is een plus)
  • Jouw enthousiasme en pedagogische vaardigheden stellen je in staat de nodige kennis over te brengen
  • Je bent tweetalig NL/FR in woord en schrift met een goed niveau Engels
  • Je beschikt over een rijbewijs B

Wij bieden

Een boeiende functie in een dynamische en gezonde organisatie met een sterk accent op diversiteit, opleidingskansen en doorgroeimogelijkheden.

  • Een voltijds contract van onbepaalde duur
  • Een aantrekkelijk & competitief salaris aangevuld met extralegale voordelen
  • Een begeleidingstraject om je verwelkoming & integratie te vergemakkelijken bij Sodexo
  • Een organisatie met ruimte voor initiatief en creativiteit
  • Werkplaats in Brussel (Elsene), dicht bij het station Etterbeek en de metrohalte Delta
Quality of Life op de werkvloer:
  • Een aangename werkomgeving (trendy & moderne werkruimtes) met flexibele werkuren
  • Een goede work-life balance
  • Conciërgerie waar je terecht kan voor diverse diensten: droogkuis, strijkdienst, herstellen van schoenen, aankoop geschenken enz.
  • Ruime keuze tussen duurzame gerechten in ons bedrijfsrestaurant
  • En vooral een enthousiaste werksfeer met fijne collega's

Interesse?

Vind je je terug in dit profiel of wens je meer informatie over deze vacature? Aarzel dan niet om je curriculum vitae met je motivatiebrief naar ons op te sturen: Sodexo Belgium T.a.v. Sabrina Antoine - HR Business Partner. We nodigen u uit om online te solliciteren: https://jobs.sodexo.be. E-mail : sabrina.antoine@sodexo.com