Account Manager - Regio Vlaams-Brabant - 38u00 (regio Vlaams-Brabant)

Een CV en motivatiebrief zijn noodzakelijk om voor deze advertentie te solliciteren  

Bedrijfsomschrijving

Wat begon als een klein familiebedrijf is vandaag een internationale speler op het vlak van Quality of Life Services. Sodexo biedt een brede waaier van diensten aan die het welzijn van onze klanten en servicegebruikers verbeteren, zoals het onderhoud van technische installaties, receptiediensten, cleaning, groenbeheer en cateringdiensten. Al onze diensten leveren wij in zeer uiteenlopende woon- en werkomgevingen: overheidsinstellingen en bedrijven, scholen en universiteiten, penitentiaire instellingen, woonzorgcentra en ziekenhuizen.

We zijn ervan overtuigd dat de Quality of Life van onze servicegebruikers begint bij die van onze eigen medewerkers. Jouw welzijn op het werk is daarom een van onze prioriteiten. Bij Sodexo kom je terecht in een stimulerende omgeving waar je jouw talenten kunt ontplooien en waar je kunt rekenen op continue begeleiding van je carrière. Zo vorm je samen met 4.000 collega's (waarvan 56% vrouwen) de sleutel van ons succes. Ben jij op zoek naar een uitdagende job in een boeiend en stabiel bedrijf? Dan is onderstaande functie misschien wel iets voor jou!

Functieomschrijving

Als Account Manager ben je verantwoordelijk voor het beheer van een keuken binnen het langverblijf samen met een chef gerant. Je werkt met een ploeg van personeel van de klant en van Sodexo.

  • Je bent verantwoordelijk voor het beheren, coördineren, controleren en bijsturen van de dagelijkse operationele werking van meerdere sites (woonzorgcentra, dienstencentra, kribbes, personeelsrestaurant, .. ) dit voor zowel interne als externe klanten.
  • Je staat in voor de praktische organisatie, uitvoering en controle van de werkzaamheden
  • Je bent eindverantwoordelijke voor de productie van 450 maaltijden in koude lijn (ontbijt, middagmaal, avondmaal) alsook het opstellen van de menu's voor verschillende doelgroepen
  • Je waarborgt de naleving van richtlijnen i.v.m. productie (keukenactiviteiten), dienstverlening, kwaliteit & hygiëne
  • Je bent de financiële beheerder van uw uitbating voor het beheer van alle kosten.
  • Je staat in voor de bestellingen via onze interne Click 'n Buy systeem
  • Je neemt deel aan de bewonersraad, de menucommissie en de staff vergaderingen en volgt deze verder op.
  • Je volgt mee de prestaties op in house keeping en stuurt de medewerkers aan.
  • Je staat in voor personeelszaken, de werkplanning en de taakverdeling van een 25 tal medewerkers (personeel van de klant en personeel Sodexo)
  • Je geeft aanwijzingen en instructies, motiveert, evalueert en begeleidt de medewerkers
  • Je verzamelt de vereiste gegevens voor het opstellen van rapporten voor de directie of de centrale dienst
  • Je zorgt voor de oppuntstelling en de opvolging van de HACCP procedures
  • Je begeleid onze klant en het personeel change management en staat mee in om veranderingen op de site vlot te laten verlopen.

Profiel

  • Je beschikt over een hotelschooldiploma en een aantal jaren ervaring in een gelijkaardige functie
  • Je hebt een ruime en relevante ervaring in de organisatie van een keuken
  • Ervaring in het koken in koude lijn is een plus
  • Je kent jouw doelgroep of bent bereid je hiervoor te engageren
  • Je spreekt zeer goed Nederlands en noties Frans
  • Je hebt het nodige enthousiasme en motivatie om aan de slag te gaan in deze afwisselende functie
  • Dankzij je persoonlijkheid en je ervaring op vlak van People management kan je je werknemers coachen en motiveren alsook goede contacten leggen met de klanten en contactpersoon
  • Je weet een cultuur van engagement te creëren en gelooft in de kracht van medewerkers
  • Je bent pragmatisch in je aanpak naar het team, dit voor zowel collega-medewerkers als de medewerkers van de klant
  • Je handelt consistent naar de eigen organisatiewaarden in jouw voorbeeldfunctie en weet op deze manier “betrokkenheid” van jouw collega's te winnen
  • Je staat open voor feedback en bent wendbaar in jouw leiderschap
  • Je bent sterk in het plannen & organiseren van je eigen werk
  • Je hebt een sterk analytisch vermogen
  • Je staat open voor veranderingen en hebt een hoog aanpassingsvermogen
  • Je bent dynamisch, sociaal en flexibel zowel in taken als in werkuren
  • Je bent klantgericht, vriendelijk en commercieel
  • Je hebt een goede kennis van informatica
  • Je bent op de hoogte van de HACCP-wetgeving
  • Je bent iemand die zelf zijn verantwoordelijkheden opneemt

Wij bieden

Een boeiende functie in een dynamische en gezonde organisatie met een sterk accent op opleidingskansen en doorgroeimogelijkheden.

  • Werkplaats gevestigd in regio Vlaams-Brabant
  • Een specifieke integratie
  • Een voltijds contract van onbepaalde duur. Je werkt van maandag tot vrijdag in een uurrooster van 7u-15u (uitzonderlijk weekendwerk).
  • Een aantrekkelijk salaris aangevuld met extralegale voordelen
  • Een aangename werkomgeving binnen een gemotiveerde ploeg

Interesse?

Vind je je terug in dit profiel of wens je meer informatie over deze vacature? Aarzel dan niet om je curriculum vitae met je motivatiebrief naar ons op te sturen: Sodexo Belgium T.a.v. Johan Declercq - HR Business Partner - E-mail : jobcenter_vl1.be@sodexo.com. We nodigen u uit online te solliciteren: https://jobs.sodexo.be