Technical Service Manager - Wilrijk - Voltijds (regio Antwerpen)

Een CV en motivatiebrief zijn noodzakelijk om voor deze advertentie te solliciteren  

Bedrijfsomschrijving

Wat begon als een klein familiebedrijf is vandaag een internationale speler op het vlak van Quality of Life Services. Sodexo biedt een brede waaier van diensten aan die het welzijn van onze klanten en servicegebruikers verbeteren, zoals het onderhoud van technische installaties, receptiediensten, cleaning, groenbeheer en cateringdiensten. Sodexo Belgium Security is een dochteronderneming van de groep Sodexo. Als specialist in On-site Service Solutions biedt Sodexo verschillende solutions aan die complementair zijn waaronder catering, onthaaldiensten, onderhoud van gebouwen en technisch materiaal en nu ook gespecialiseerde bewakingsdiensten. Al onze diensten leveren wij in zeer uiteenlopende woon- en werkomgevingen: overheidsinstellingen en bedrijven, scholen en universiteiten, penitentiaire instellingen, woonzorgcentra en ziekenhuizen.

We zijn ervan overtuigd dat de Quality of Life van onze servicegebruikers begint bij die van onze eigen medewerkers. Jouw welzijn op het werk is daarom een van onze prioriteiten. Bij Sodexo kom je terecht in een stimulerende omgeving waar je jouw talenten kunt ontplooien en waar je kunt rekenen op continue begeleiding van je carrière. Zo vorm je samen met 4.000 collega's (waarvan 56% vrouwen) de sleutel van ons succes. Ben jij op zoek naar een uitdagende job in een boeiend en stabiel bedrijf? Dan is onderstaande functie misschien wel iets voor jou!

Functieomschrijving

Als Technical Service Manager ben je verantwoordelijk voor een team van techniekers (Handymen) bij onze klant te Wilrijk.

  • Je behandelt alle inkomende aanvragen technisch onderhoud via de helpdesk (Maximo); je superviseert het handymen team en de onderaannemers om een oplossing aan te bieden binnen de vereiste termijn
  • Je beheert en volgt de voorraadinventaris op
  • Je houdt een database bij met de beschikbare stock en zijn locatie evenals technische documentatie van het gebouw/site/installaties
  • Je staat in voor de begeleiding en ondersteuning van de onderaannemers in en rond het gebouw (voor technische interventies) en staat hen bij met alle nodige informatie
  • Je coördineert en volgt alle technische onderaannemers, installaties, werkplanningen, op
  • Je staat in voor de opmaak van aankoopaanvragen en aanbestedingen
  • Je coördineert de verhuizen met de Facility Manager en integreert interne/externe vehuizen in de planning van de handymen
  • Je staat in voor de opmaak van maandelijkse reportings

Profiel

  • Je beschikt over een bachelor diploma met minstens 10 jaar ervaring in een soortgelijke functie
  • Je hebt minstens 3 jaar ervaring in een leidinggevende functie
  • Je kunt zowel autonoom werken als in teamverband
  • Je hebt een goede kennis van informatica
  • Je bent klantgericht en bent niet bang om een handje bij te steken
  • Je bent vertrouwd met CMMS en BMS (Maximo en Siemens)
  • Je bent tweetalig Nederlands/Engels
  • Je bent een people manager
  • Je bent bereid om in een wachtsysteem te lopen

Wij bieden

Een boeiende functie in een dynamische en gezonde organisatie met een sterk accent op opleidingskansen en doorgroeimogelijkheden.

  • Een voltijds contract van onbepaalde duur
  • Een aantrekkelijk salaris aangevuld met extralegale voordelen
  • Een aangename werkomgeving waar mens en techniek het hart van uw werk vormen
  • Je krijgt de mogelijkheid om technische opleidingen te volgen om te kunnen vorderen in uw gebied van deskundigheid

Interesse?

Vind je je terug in dit profiel of wens je meer informatie over deze vacature? Aarzel dan niet om je curriculum vitae met je motivatiebrief naar ons op te sturen: Sodexo Belgium T.a.v. Sabrina WINERLAK, HR Consultant. E-mail : jobcenter_vl1.be@sodexo.com. We nodigen u uit om online te solliciteren: https://jobs.sodexo.be