Verkoopverantwoordelijke cafetaria - Kortenberg - 38u (regio Vlaams-Brabant)

Een CV en motivatiebrief zijn noodzakelijk om voor deze advertentie te solliciteren  

Bedrijfsomschrijving

Wat begon als een klein familiebedrijf is vandaag een internationale speler op het vlak van Quality of Life Services.

Sodexo biedt een brede waaier van diensten aan die het welzijn van onze klanten en servicegebruikers verbeteren, zoals het onderhoud van technische installaties, receptiediensten, cleaning, groenbeheer en cateringdiensten. Al onze diensten leveren wij in zeer uiteenlopende woon- en werkomgevingen: overheidsinstellingen en bedrijven, scholen en universiteiten, penitentiaire instellingen, woonzorgcentra en ziekenhuizen.

We zijn ervan overtuigd dat de Quality of Life van onze servicegebruikers begint bij die van onze eigen medewerkers. Jouw welzijn op het werk is daarom een van onze prioriteiten. Bij Sodexo kom je terecht in een stimulerende omgeving waar je jouw talenten kunt ontplooien en waar je kunt rekenen op continue begeleiding van je carrière. Zo vorm je samen met 4.000 collega's (waarvan 56% vrouwen) de sleutel van ons succes. Ben jij op zoek naar een uitdagende job in een boeiend en stabiel bedrijf? Dan is onderstaande functie misschien wel iets voor jou!

Functieomschrijving

Als Verkoopverantwoordelijke cafetaria voor het segment ‘Corporate' sta je in voor volgende taken :

  • Je zorgt voor de kassa tijdens de dienst
  • Je verzekert de dienst aan de toonbanken
  • Samen met de collega's help je mee aan het afruimen en proper maken van de toonbanken, installaties & werkplekken
  • Je volgt en past de hygiënische HACCP normen toe en zorgt voor een hygiënische bewaring van de voedingsmiddelen
  • Je zorgt, bij ontvangst van goederen, voor het stockeren van producten in de verschillende stockplaatsen
  • Je kan snel broodjes maken à la minute
  • Je bereidt de dessertjes, salades, salade bar soep, fruitsalade, broodjes lunchen
  • Je doet de interne administratie met My Unit Manager (bestellingen, zendnota's, leveringsfacturen,.)
  • Controleert de bestellingen en ondersteunt de productie, voor de uitleveringssites (Vdfin, Guldendelle en Loozenberg).
  • Volgt mee de bestellingen via Easyshop op.
  • Je stuurt een dagelijkse operationele werking op de site aan en rapporteert aan je accountmanager
  • Bij afwezigheid van de accountmanager neem je een deel van zijn taken over.

Profiel

  • Je hebt ervaring in een gelijkaardige functie
  • Je beschikt over de juiste kennis van producten aangeboden in een broodjeszaak
  • Je spreekt zeer goed Nederlands, kennis van het Frans, bijkomende talenkennis is een plus
  • Je hebt een positieve ingesteldheid en jouw enthousiasme is communicatief
  • Je bent klantgericht, dynamisch en sociaal
  • Verantwoordelijkheid spreekt je aan
  • Je bent flexibel om jou collega's op elk moment bij te staan.
  • Je hebt een rijbewijs B en je blijft rustig en hoffelijk in het verkeer
  • Je hebt een commerciële mind-set en houdt van het contact met klanten
  • Je hebt een hotelschool diploma/ Horeca ervaring
  • Je kan vlot om met een computer

Wij bieden

Een boeiende functie in een dynamische en gezonde organisatie met een sterk accent op opleidingskansen en doorgroeimogelijkheden.

  • Een voltijds contract van bepaalde duur van 1 maart 2019 t.e.m. 31 juli 2019 (met daarna mogelijkheid tot vast contract) - je werkt 5 dagen per week tussen 7u en 15u
  • Werkplaats gevestigd in Kortenberg
  • De vereiste opleiding voor de job
  • Een aangename werkomgeving binnen een gemotiveerd team
  • Een aantrekkelijk salaris aangevuld met extralegale voordelen

Interesse?

Vind je je terug in dit profiel of wens je meer informatie over deze vacature? Aarzel dan niet om je curriculum vitae met je motivatiebrief op te sturen naar: Sodexo Belgium T.a.v. dhr. Koen Verbessem. E-mail: Koen.verbessem@sodexo.com