F&B Manager - Antwerpen - 38u00 (regio Antwerpen)

Een CV en motivatiebrief zijn noodzakelijk om voor deze advertentie te solliciteren  

Bedrijfsomschrijving

Wat begon als een klein familiebedrijf is vandaag een internationale speler op het vlak van Quality of Life Services. Sodexo biedt een brede waaier van diensten aan die het welzijn van onze klanten en servicegebruikers verbeteren, zoals het onderhoud van technische installaties, receptiediensten, cleaning, groenbeheer en cateringdiensten. Al onze diensten leveren wij in zeer uiteenlopende woon- en werkomgevingen: overheidsinstellingen en bedrijven, scholen en universiteiten, penitentiaire instellingen, woonzorgcentra en ziekenhuizen.

We zijn ervan overtuigd dat de Quality of Life van onze servicegebruikers begint bij die van onze eigen medewerkers. Jouw welzijn op het werk is daarom een van onze prioriteiten. Bij Sodexo kom je terecht in een stimulerende omgeving waar je jouw talenten kunt ontplooien en waar je kunt rekenen op continue begeleiding van je carrière. Zo vorm je samen met 4.000 collega's (waarvan 56% vrouwen) de sleutel van ons succes. Ben jij op zoek naar een uitdagende job in een boeiend en stabiel bedrijf? Dan is onderstaande functie misschien wel iets voor jou!

Functieomschrijving

Als F&B Manager ben je verantwoordelijk voor het beheer van de Hoteldiensten (oa catering, schoonmaak, housekeeping,nachtreceptie ...) bij onze klant. Je bouwt mee aan de verdere ontwikkeling van een innovatief en uniek concept zijnde het Zorghotel “Drie Eiken”. Het zorghotel telt 68 kamers. Terug huiswaars keren na hospitalisatie is voor patiënten vaak een grote stap. Zorghotel “Drie Eiken” biedt een plaats waar gasten verder tot rust kunnen komen en de nodige zorgen krijgen in de setting en het comfort van een viersterrenhotel. Kwaliteit, comfort en gastvrijheid zijn hierbij top prioriteit. De gasten verwachten een combinatie van privacy, service en gastvrijheid in relatie met 24-uurs zorg- en dienstverlening. Het hotel en de RestoLounge wordt verder eveneens opengesteld voor andere gasten. In nauw overleg met onze klant bouwen we een kwalitatieve HoReCa dienstverlening, die een vier sterren hotel waardig is, uit en vormt dit dan ook onmiddellijk één van de uitdagingen van deze boeiende functie. Als F&B Manager heb je volgende verantwoordelijkheden:

  • Je bent het eerste aanspreekpunt van de klant
  • Je bent verantwoordelijk voor de organisatie en coördinatie van de hoteldiensten bij onze klant
  • Als manager organiseer, coördineer, motiveer, coach je en evalueer je je team. Je maakt de planning op m.b.t. vervangingen en verlof, en identificeert opleidingsnoden
  • Je bent in permanent overleg met de klant om onze diensten zo dicht mogelijk te laten aansluiten aan de verwachtingen en de noden van het hotel
  • Je werkt voorstellen uit om aan de verwachtingen van de (zorg) hotel gasten in een vier sterren hotel te beantwoorden
  • Je voert een open communicatie met de klant en de overige diensten van het hotel
  • Je bent verantwoordelijk voor het administratief en economisch beheer van de uitbating in overleg met de klant (open boek contract)
  • Je zorgt voor de personeelsadministratie in samenwerking met de ondersteunende diensten van Sodexo
  • Eveneens ben je de eerste contactpersoon met de leveranciers en garandeer je de nodige opvolging en naleving van de contracten
  • Je stelt een maandelijkse rapportering op met de behaalde financiele en kwalitatieve resultaten naar de klant en je rechtstreekse verantwoordelijke

Profiel

  • Je beschikt over een hotelschooldiploma en/of bachelor in hotelmanagement.
  • Je hebt reeds een ruime ervaring in Hoteldiensten (Food & Beverage diensten, housekeeping). Facility Management
  • Je bent vlot 3 talig NL / FR / ENG
  • Je hebt een zeer goede kennis van informatica
  • Je beschikt over een rijbewijs B
  • Je bent iemand die zelf zijn verantwoordelijkheden opneemt
  • Je hebt het nodige enthousiasme en motivatie om aan de slag te gaan in deze afwisselende functie
  • Dankzij je persoonlijkheid en je ervaring op vlak van Peolpe Management kan je mensen coachen en motiveren alsook goede contacten leggen met de klanten en contactpersonen
  • Dankzij jouw problem-solver insteek slaag je erin alles goed te organiseren en te coördineren en werk je bovendien resultaatsgericht: “first time right”
  • Dienstverlening is je passie, “gastvrijheid” (Hospitality) is je tweede natuur
  • Je bent dynamisch, sociaal, hebt een goed voorkomen en beschikt over een uitstekende relationele ingesteldheid
  • Je bent klantgericht, vriendelijk en commercieel
  • Jouw zin voor vooruitgang, teamspirit, service-minded en volharding typeren jou.
  • Je bent op de hoogte van de HACCP wetgeving
  • Je bent flexibel en hebt een hands-on mentaliteit

Wij bieden

Een boeiende functie in een dynamische en gezonde organisatie met een sterk accent op opleidingskansen en doorgroeimogelijkheden.

  • Een specifieke integratie
  • Een voltijds contract van onbepaalde duur 
  • Een zekere flexbiliteit tijdens de weekends in functie van de organisatie
  • Werkplaats gevestigd in Antwerpen
  • Een aantrekkelijk salaris aangevuld met extralegale voordelen
  • Een aangename werkomgeving binnen een nieuwe ploeg

Interesse?

Vind je je terug in dit profiel of wens je meer informatie over deze vacature? Aarzel dan niet om je curriculum vitae met je motivatiebrief naar ons op te sturen: Sodexo Belgium T.a.v. Johan Declercq - HR Business Partner - E-mail : jobcenter_vl1.be@sodexo.com. We nodigen u uit online te solliciteren: https://jobs.sodexo.be