Client Relationship Manager - Segment Corporate - Nationale functie - 38u00 (regio Antwerpen, Limburg, Oost-Vlaanderen, West-Vlaanderen, Vlaams-Brabant, Henegouwen, Luik, Luxemburg, Namen, Waals-Brabant, Brussel)

Een CV en motivatiebrief zijn noodzakelijk om voor deze advertentie te solliciteren  

Bedrijfsomschrijving

Wat begon als een klein familiebedrijf is vandaag een internationale speler op het vlak van Quality of Life Services. Sodexo biedt een brede waaier van diensten aan die het welzijn van onze klanten en servicegebruikers verbeteren, zoals het onderhoud van technische installaties, receptiediensten, cleaning, groenbeheer en cateringdiensten. Al onze diensten leveren wij in zeer uiteenlopende woon- en werkomgevingen: overheidsinstellingen en bedrijven, scholen en universiteiten, penitentiaire instellingen, woonzorgcentra en ziekenhuizen.

We zijn ervan overtuigd dat de Quality of Life van onze servicegebruikers begint bij die van onze eigen medewerkers. Jouw welzijn op het werk is daarom een van onze prioriteiten. Bij Sodexo kom je terecht in een stimulerende omgeving waar je jouw talenten kunt ontplooien en waar je kunt rekenen op continue begeleiding van je carrière. Zo vorm je samen met 4.000 collega's (waarvan 56% vrouwen) de sleutel van ons succes. Ben jij op zoek naar een uitdagende job in een boeiend en stabiel bedrijf? Dan is onderstaande functie misschien wel iets voor jou!

Functieomschrijving

Wens jij in jouw zoektocht naar een nieuwe challenge onze bevoorrechte gesprekspartner voor onze klanten te betekenen en verantwoordelijk te zijn voor het beheer van onze operationele teams? Heb je een passie om de kwaliteit van de diensten die we leveren aan onze klanten van het segment Corporate (catering en andere activiteiten) binnen jouw entiteit te verzekeren en te optimaliseren? Kan je onze engagementen doen leven en ben je bereid om als belangrijke missie de financiële en kwalitatieve doelstellingen en resultaten, bepaald door Sodexo en door onze klanten, te garanderen met Quality of Life als einddoel. Dan ben jij onze Client Relationship Manager die we zoeken om ons team te vervoegen.

Taken

Als Client Relationship Manager ben je verantwoordelijk voor volgende taken:

  • Je bent de bevoorrechte gesprekspartner van onze klanten en hun vertegenwoordigers
  • Je functioneert in goede symbiose met de siteverantwoordelijken, die aan jou rapporteren m.b.t. het operationeel beheer van de site, evenals met het geheel van de ondersteunende diensten van de hoofdzetel
  • Je bent resultaatgericht, je bepaalt en beheert budgetten en zorgt ervoor dat de financiële en kwalitatieve doelstellingen opgesteld met jouw klanten gerespecteerd worden. Dit door een business plan op te stellen, kosten en opbrengsten te controleren en gedetailleerde financiële opvolging te garanderen die leiden naar ramingen dewelke maandelijks herzien worden
  • Je verzekert jezelf ervan dat de bedrijfspolitiek en procedures begrepen en toegepast worden door jouw siteverantwoordelijken en hun teams
  • Je identificeert de belangen en verwachtingen van jouw klanten (commercieel, management, markt, strategie en toekomst) doet proactief voorstellen en onderhandelt met hen over bijkomende aanbiedingen en de financiële en kwalitatieve aspecten, rekening houdend met een constante rentabiliteit
  • Je verzamelt relevante informatie voor het behoud en de ontwikkelingsmogelijkheden van jouw contracten; je hebt feeling met evolutie-indicatoren en je garandeert de retentie van jouw klanten en contracten
  • Je waarborgt en ontwikkelt de commerciële relaties (contacten met de klant, voornaamste beslissing nemers, ...)
  • Dankzij jouw ruime ervaring als People manager en coach beheer je in samenwerking met jouw siteverantwoordelijken en met de ondersteuning van jouw HR Business Partner en HR Manager de HR-aspecten binnen jouw teams: rekrutering, integratie, management, motivatie, evaluatie, coaching, ontwikkeling en opleiding van jouw teams
  • Je ontwikkelt actieplannen teneinde jouw doelstellingen te bereiken
  • Je bent verantwoordelijk voor de uitwisseling van de kennis en waarden van Sodexo

Profiel

  • Je beschikt over een Bachelor of Master diploma - met een relevante ervaring. (min 5 jaar)
  • Je bent vertrouwd met de sector en evenals met de verschillende diensten van Facility Management (Catering, Cleaning, ...)
  • Je bent een People manager, coach en motivator en beschikt over de nodige diplomatie
  • Je bent resultaatgericht, je hebt een analytische aanpak en bent sterk op financieel vlak
  • Dankzij jouw doorgedreven ondernemingszin bereik je de resultaten met de nodige precisie. Je beschikt over de capaciteit om de toepassing van de strategieën invoegen te brengen en te controleren
  • Je beschikt over een uitstekende relationele, klantgerichte ingesteldheid en overtuigingskracht
  • Je staat open voor verandering en als ambassadeur binnen jouw werkgebied neem je de lead in deze verandering
  • Je beschikt over een zeer goede gesproken en geschreven kennis van het Nederlands en het Frans en een goede kennis van het Engels - je hebt een grondige kennis van MS Office - Windows, Excel, Word, CRM enz.
  • Jouw zin voor vooruitgang, zin voor dienstverlening, teamspirit evenals jouw doorzettingsvermogen en diplomatie typeren jou

Wij bieden

  • Een boeiende functie in een dynamische en gezonde organisatie met een sterk accent op diversiteit, opleidingskansen en doorgroeimogelijkheden.
  • Een voltijds contract van onbepaalde duur
  • Een aantrekkelijk & competitief salaris aangevuld met extralegale voordelen
  • Een begeleidingstraject om je verwelkoming & integratie te vergemakkelijken bij Sodexo
  • Een organisatie met ruimte voor initiatief en creativiteit
  • Hoofdzetel gevestigd in Brussel (Elsene), vlak bij het station Etterbeek en de metrohalte Delta.
Quality of Life op de werkvloer:
  • Een aangename werkomgeving (trendy & moderne werkruimtes) met flexibele werkuren en mogelijkheid tot home office
  • Een goede work-life balance       
  • Conciërgerie waar je terecht kan voor diverse diensten: droogkuis, strijkdienst, herstellen van schoenen, aankoop geschenken enz.
  • Ruime keuze tussen duurzame gerechten in ons bedrijfsrestaurant
  • Aanbod van welzijn activiteiten (meditatie en yoga)
  • En vooral een enthousiaste werksfeer met fijne collega's

Interesse?

Vind je je terug in dit profiel of wens je meer informatie over deze vacature? Aarzel dan niet om je curriculum vitae met je motivatiebrief naar ons op te sturen: Sodexo Belgium T.a.v. Sabrina Antoine - HR Business Partner. We nodigen u uit om online te solliciteren: https://jobs.sodexo.be. E-mail : sabrina.antoine@sodexo.com