Bedrijfsomschrijving
Wat begon als een klein familiebedrijf is vandaag een internationale speler op het vlak van Quality of Life Services.
Sodexo biedt een brede
waaier van diensten aan die het welzijn van onze klanten en
servicegebruikers verbeteren, zoals het onderhoud van technische installaties,
receptiediensten, cleaning, groenbeheer en cateringdiensten.
Al
onze diensten leveren wij in zeer uiteenlopende woon- en
werkomgevingen: overheidsinstellingen en bedrijven, scholen en universiteiten,
penitentiaire instellingen, woonzorgcentra en ziekenhuizen.
We zijn ervan overtuigd dat de Quality of Life van onze servicegebruikers begint bij die van onze eigen
medewerkers. Jouw welzijn op het werk is daarom een van onze prioriteiten. Bij Sodexo kom je
terecht in een stimulerende omgeving waar je jouw talenten kunt ontplooien
en waar je kunt rekenen op continue begeleiding van je
carrière.
Zo vorm je samen met 4.000 collega's (waarvan 56% vrouwen) de sleutel
van ons succes. Ben jij op zoek naar een
uitdagende job in een boeiend en stabiel bedrijf? Dan is
onderstaande
functie misschien wel iets voor jou!
Functieomschrijving
Ben jij een innovatieve, creatieve expert op het gebied
van cleaning met een ruime vakinhoudelijke kennis en bekend met reguliere en
specialistische schoonmaak, glasbewassing, sanitary supplies?
Kan je een actieve bijdrage leveren bij het ontwikkelen,
innoveren, implementeren en beheren van onze oplossingen bij onze klanten met
een grondige technische kennis voor efficiënte en innoverende diensten. Kan je
zelfstandig kostprijsberekeningen opstellen, advies geven rekening houdend met de verwachtingen en
specifieke omstandigheden bij de klant?
Garandeer je Operational Excellence' met overtuiging en
vervolgens neem je na gunning je verantwoordelijkheid voor het implementeren en
borgen van je voorstel met het operationele team?
Dan ben jij onze Subject
Matter Expert - Cleaning - die we zoeken om als team player samen te
werken op interactieve wijze met onze collega's.
Tot jouw
taken behoren onder andere:
- Het aanbieden van klantgerichte en creatieve oplossing(en)
- Het implementeren en borgen van gegunde oplossingen richting de
operationele organisatie
- Continu advies geven rond verbeteringen, vernieuwingen, correctieve en
kwalitatieve acties
- Het verkrijgen van best practices' uit de markt en
de (inter)nationale organisatie, door actief je contacten met collega's te
onderhouden en te vertalen in bruikbare toepassingen
- Het actief delen van jouw kennis op het gebied van de schoonmaak
dienstverlening
- Het ondersteunen van de afdeling Business Development door het
bijwonen van demonstraties en klantinventarisaties
- Het bruik- en verkoopbaar maken van de dienstverlening en de
bijbehorende kostprijzen, normeringen en hulpmiddelen
- Het creëren van draagvlak binnen de operationele teams en je collega's
weten te stimuleren om de dienstverlening conform jouw richtlijnen te
laten uitvoeren (tegen de geraamde kosten)
- Het vertalen van SOP's naar Belgische wet- en regelgeving en het fit
for purpose' maken van de gevraagde dienstverlening
- Het ondersteunen van ons regionaal expertise platform door jouw
expertise en bijdrage
Profiel
-
Idealiter
beschik je over een Bachelor of Universitair diploma. Je hebt minimaal vijf
jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie of in een adviserende
rol op het gebied van cleaning
-
Een
substantiële expertise in een specifieke omgeving van GMP of de gezondheidszorg
is een pluspunt
-
Je
hebt bewezen ervaring in het aanbieden van complexe cleaning oplossingen
-
Je
bent vertrouwd met de onderhoudsnormen, cleaning processen en kwaliteitsprocedures
- Dankzij jouw
analytische benadering en jouw resultaatgerichtheid, kan je de noden
kwantificeren, vlot informatie interpreteren en verwerken, de juiste
oplossingen vinden en de prioriteiten bepalen
-
Je
hebt affiniteit met de markttrends. Je hebt eveneens een goede operationele
kennis betreffende kostprijsbeheersing, en marktprijzen
- Je
hebt de capaciteit om technische oplossingen voor te stellen, de implementatie
te organiseren, te plannen en op te volgen
- Jouw
teamspirit en jouw doorzettingsvermogen typeren jou om de verschillende
partijen te enthousiasmeren met een pedagogische aanpak
-
Je
bent tweetalig Nederlands/Frans met goede kennis Engels en je beheerst vlot MS
Office
- Je
dient in het bezit te zijn van rijbewijs type B
Wij bieden
Een boeiende functie
in een dynamische en gezonde organisatie met een sterk accent op diversiteit,
opleidingskansen en doorgroeimogelijkheden.
- Een
voltijds contract van onbepaalde duur
- Een
aantrekkelijk & competitief salaris aangevuld met extralegale voordelen
-
Een
begeleidingstraject om je verwelkoming & integratie te vergemakkelijken bij
Sodexo
-
Een
organisatie met ruimte voor initiatief en creativiteit
- Gevestigd
in Brussel (Elsene), vlak bij het station Etterbeek en de metrohalte Delta
Quality of Life op de werkvloer: -
Een
aangename werkomgeving (trendy & moderne werkruimtes) met flexibele
werkuren en mogelijkheid tot home office
- Conciërgerie
waar je terecht kan voor diverse diensten: droogkuis, strijkdienst, herstellen
van schoenen, aankoop geschenken enz.
- Ruime
keuze tussen duurzame gerechten in ons bedrijfsrestaurant
-
En
vooral een enthousiaste werksfeer met fijne collega's
Interesse?
Vind je je terug in dit profiel of wens je meer informatie over deze vacature? Aarzel dan niet om je curriculum vitae
met je motivatiebrief naar
ons op te sturen: Sodexo Belgium T.a.v. Sabrina Antoine -
HR Business Partner. We nodigen u uit om online te solliciteren:
https://jobs.sodexo.be. E-mail : sabrina.antoine@sodexo.com