Solution Design & Mobilisation Manager - Brussel - 38u (regio Brussel)

Een CV en motivatiebrief zijn noodzakelijk om voor deze advertentie te solliciteren  

Bedrijfsomschrijving

Wat begon als een klein familiebedrijf is vandaag een internationale speler op het vlak van Quality of Life Services. Sodexo biedt een brede waaier van diensten aan die het welzijn van onze klanten en servicegebruikers verbeteren, zoals het onderhoud van technische installaties, receptiediensten, cleaning, groenbeheer en cateringdiensten. Al onze diensten leveren wij in zeer uiteenlopende woon- en werkomgevingen: overheidsinstellingen en bedrijven, scholen en universiteiten, penitentiaire instellingen, woonzorgcentra en ziekenhuizen.

We zijn ervan overtuigd dat de Quality of Life van onze servicegebruikers begint bij die van onze eigen medewerkers. Jouw welzijn op het werk is daarom een van onze prioriteiten. Bij Sodexo kom je terecht in een stimulerende omgeving waar je jouw talenten kunt ontplooien en waar je kunt rekenen op continue begeleiding van je carrière. Zo vorm je samen met 4.000 collega's (waarvan 56% vrouwen) de sleutel van ons succes. Ben jij op zoek naar een uitdagende job in een boeiend en stabiel bedrijf? Dan is onderstaande functie misschien wel iets voor jou!

Functieomschrijving

Ben je graag de interface tussen het operationele en commerciële team en onze dienst bij de ontwikkeling van oplossingen die aan klanten worden aangeboden? Wens je de mobilisatie van deze oplossing te begeleiden volgens de methodologie van de Groep, waarbij je een constante kwaliteit en een toenemende rentabiliteit borgt? Kan jij de 'Operational Excellence' garanderen door passende oplossingen voor te stellen en de mobilisatie in een continu evoluerende wereld? Dan ben jij onze Solution Design & Mobilisation Manager - die we zoeken om ons team te versterken. Tot jouw verantwoordelijkheden behoren onder andere:

  • Je kadert de noden bij de voorbereiding van commerciële offertes en de contracten door oplossingen aan te bieden die ons onderscheiden van de concurrentie
  • Je berekent de kosten van de voorgestelde oplossing in overeenstemming met de budgetrichtlijnen
  • Je stelt de oplossingen voor aan onze interne klanten
  • Je bepaalt de mobilisatieplannen en je zorgt voor de juiste uitvoering en optimalisatie tot aan het einde van de stabilisatie
  • Je identificeert de implicaties, risico's, aannames en passende conclusies van de gegevens
  • Je zorgt voor de opvolging van alle stakeholders bij het project
  • Je levert de projecten binnen de bepaalde deadlines, budgetten en voor de welbepaalde scope
  • Je identificeert en deelt de ‘best practices' om deze met het team te delen
  • Je steunt op de synergiën binnen het platform (Food/FM/Hard/Business Improvement & Growth)

Profiel

  • Idealiter beschik je over een Bachelor of Universitair diploma. Je hebt minimaal vijf jaar relevante werkervaring in een soortgelijke functie of in een adviserende rol op het gebied van facility services (FM)
  • Ervaring en kennis in Project- en / of Quality Management is een pluspunt
  • Je beschikt over uitstekende communicatieve en leadership vaardigheden en een sterke overtuigingskracht
  • Dankzij jouw ondernemingszin en enthousiasme, coördineer en organiseer je alles met de nodige aandacht voor prioriteiten
  • Je bent resultaatgericht en je beschikt over het vermogen om de toepassing van de instructies te implementeren en op te volgen. Een goede kennis en inzicht in de kostenverdeling is noodzakelijk
  • De financiële aspecten en de kostenberekeningsmodellen zijn u bekend en wekken uw nieuwsgierigheid
  • Je hebt een goed overzicht van de verschillende facilitaire diensten
  • Beschikken over een grondige technische kennis van een van deze activiteiten, is een pluspunt
  • Jouw teamspirit en jouw doorzettingsvermogen typeren jou om de verschillende partijen te enthousiasmeren en mobiliseren met een pedagogische aanpak
  • Je bent tweetalig Nederlands/Frans met een vlotte kennis Engels
  • Je beheerst vlot MS Office (Excel, Powerpoint,...)
  • Je dient in het bezit te zijn van rijbewijs type B

Wij bieden

Een boeiende functie in een dynamische en gezonde organisatie met een sterk accent op diversiteit, opleidingskansen en doorgroeimogelijkheden.

  • Een voltijds contract van onbepaalde duur
  • Een aantrekkelijk & competitief salaris aangevuld met extralegale voordelen
  • Een begeleidingstraject om je verwelkoming & integratie te vergemakkelijken bij Sodexo
  • Een organisatie met ruimte voor initiatief en creativiteit
  • Gevestigd in Brussel (Elsene), vlak bij het station Etterbeek en de metrohalte Delta
Quality of Life op de werkvloer:
  • Een aangename werkomgeving (trendy & moderne werkruimtes) met flexibele werkuren en mogelijkheid tot home office
  • Conciërgerie waar je terecht kan voor diverse diensten: droogkuis, strijkdienst, herstellen van schoenen, aankoop geschenken enz.
  • Ruime keuze tussen duurzame gerechten in ons bedrijfsrestaurant
  • En vooral een enthousiaste werksfeer met fijne collega's

Interesse?

Vind je je terug in dit profiel of wens je meer informatie over deze vacature? Aarzel dan niet om je curriculum vitae met je motivatiebrief naar ons op te sturen: Sodexo Belgium T.a.v. Sabrina Antoine - HR Business Partner. We nodigen u uit om online te solliciteren: https://jobs.sodexo.be. E-mail : sabrina.antoine@sodexo.com