Client Relationship Manager - Segment Healthcare Hospitals - Nationale functie - 38u (regio Antwerpen, Limburg, Oost-Vlaanderen, West-Vlaanderen, Vlaams-Brabant, Henegouwen, Luik, Luxemburg, Namen, Waals-Brabant, Brussel)

Een CV en motivatiebrief zijn noodzakelijk om voor deze advertentie te solliciteren  

Bedrijfsomschrijving

Wat begon als een klein familiebedrijf is vandaag een internationale speler op het vlak van Quality of Life Services. Sodexo biedt een brede waaier van diensten aan die het welzijn van onze klanten en servicegebruikers verbeteren, zoals het onderhoud van technische installaties, receptiediensten, cleaning, groenbeheer en cateringdiensten. Al onze diensten leveren wij in zeer uiteenlopende woon- en werkomgevingen: overheidsinstellingen en bedrijven, scholen en universiteiten, penitentiaire instellingen, woonzorgcentra en ziekenhuizen.

We zijn ervan overtuigd dat de Quality of Life van onze servicegebruikers begint bij die van onze eigen medewerkers. Jouw welzijn op het werk is daarom een van onze prioriteiten. Bij Sodexo kom je terecht in een stimulerende omgeving waar je jouw talenten kunt ontplooien en waar je kunt rekenen op continue begeleiding van je carrière. Zo vorm je samen met 4.000 collega's (waarvan 56% vrouwen) de sleutel van ons succes. Ben jij op zoek naar een uitdagende job in een boeiend en stabiel bedrijf? Dan is onderstaande functie misschien wel iets voor jou!

Functieomschrijving

Wens jij in jouw zoektocht naar een nieuwe challenge onze bevoorrechte gesprekspartner voor onze klanten te betekenen en verantwoordelijk te zijn voor het beheer van onze operationele teams?

Heb je een passie om de kwaliteit van de diensten die we leveren aan onze klanten van het segment Healthcare Hospitals (catering en andere activiteiten) binnen jouw entiteit te verzekeren en te optimaliseren, waar nodig?

Kan je onze engagementen doen leven en ben je bereid om als belangrijke missie de financiële en kwalitatieve doelstellingen en resultaten, bepaald door Sodexo en door onze klanten, te garanderen met Quality of Life als einddoel.

Dan ben jij onze Client Relationship Manager die we zoeken om ons team te vervoegen.

Als Client Relationship Manager ben je verantwoordelijk voor volgende taken:

  • Je functioneert in goede symbiose met de siteverantwoordelijken, die aan jou rapporteren m.b.t. het operationeel beheer van de sites, evenals met het geheel van de ondersteunende diensten van de hoofdzetel
  • Je bent resultaatgericht, je bepaalt en beheert budgetten en zorgt ervoor dat de financiële en kwalitatieve doelstellingen opgesteld met jouw klanten gerespecteerd worden. Dit door een business plan op te stellen, kosten en opbrengsten te controleren en gedetailleerde financiële opvolging te garanderen die leiden naar ramingen dewelke maandelijks herzien worden
  • Je verzekert jezelf ervan dat de bedrijfspolitiek (Hygiëne, Kwaliteit (ISO), Product/Aankoop, Veiligheid, Human Resources, ...) begrepen en toegepast wordt.
  • Je onderhoud een goede en regelmatige communicatie met jouw klant (commercieel, management, strategie en toekomst) doet proactief voorstellen en onderhandelt met hen over bijkomende aanbiedingen en de financiële en kwalitatieve aspecten
  • Je verzamelt relevante informatie voor de optimalisatie en de ontwikkeling van jouw contracten, je hebt feeling met evolutie-indicatoren en je garandeert de retentie van jouw klanten en contracten
  • Dankzij jouw ruime ervaring als People manager en coach beheer je in samenwerking met jouw siteverantwoordelijken en met de ondersteuning van HR de HR-aspecten binnen jouw teams (rekrutering, integratie, management, motivatie, evaluatie, coaching, ontwikkeling en opleiding)
  • Je ontwikkelt actieplannen teneinde jouw doelstellingen te bereiken
  • Je bent verantwoordelijk voor de uitwisseling van de kennis en waarden van Sodexo

Profiel

  • Je beschikt over een Bachelor of Master diploma - met een ervaring van minstens 5 jaar op het gebied van de implementatie van strategieën op operationeel niveau
  • Je bent bij voorkeur vertrouwd met de Healthcare sector evenals de verschillende diensten van Facility Management (Catering, Cleaning, Retail, ...)
  • Je werkt op een gestructureerde manier in een complexe omgeving
  • Je staat open voor verandering: en als ambassadeur ben je” actor” van verandering
  • Dankzij jouw doorgedreven ondernemingszin bereik je de resultaten met de nodige precisie. Je beschikt over de capaciteit om de toepassing van de strategieën in voege te brengen en te controleren
  • Je bent een People manager, coach en motivator en beschikt over de nodige diplomatie
  • Je beschikt over een uitstekende relationele, klantgerichte ingesteldheid en overtuigingskracht
  • Je beschikt over een zeer goede gesproken en geschreven kennis van het Nederlands, het Frans en het Engels - je hebt een grondige kennis van MS Office - Windows, Excel, Word, CRM enz.
  • Je bent vertrouwd met financiële analyses en cijfers
  • Jouw zin voor vooruitgang, zin voor dienstverlening, teamspirit evenals jouw doorzettingsvermogen en diplomatie typeren jou
  • Je bent goed georganiseerd en neemt graag initiatieven. Je werkt op een autonome manier en je beheert stress situaties
  • Je staat garant voor een perfecte dienstverlening aan onze klanten

Wij bieden

Een boeiende functie in een dynamische en gezonde organisatie met een sterk accent op diversiteit, opleidingskansen en doorgroeimogelijkheden.

  • Een voltijdse contract van onbepaalde duur
  • Een aantrekkelijk & competitief salaris aangevuld met extralegale voordelen
  • Een begeleidingstraject om je verwelkoming & integratie te vergemakkelijken bij Sodexo
  • Een organisatie met ruimte voor initiatief en creativiteit
  • Hoofdzetel gevestigd in Brussel (Elsene), vlak bij het station Etterbeek en de metrohalte Delta. Je verplaatst je over heel België
Quality of Life op de werkvloer:
  • Een aangename werkomgeving (trendy & moderne werkruimtes) met flexibele werkuren en mogelijkheid tot home office
  • Een goede work-life balance
  • Conciërgerie waar je terecht kan voor diverse diensten: droogkuis, strijkdienst, herstellen van schoenen, aankoop geschenken enz.
  • Ruime keuze tussen duurzame gerechten in ons bedrijfsrestaurant
  • Aanbod van welzijn activiteiten (meditatie en yoga)
  • En vooral een enthousiaste werksfeer met fijne collega's

Interesse?

Vind je je terug in dit profiel of wens je meer informatie over deze vacature? Aarzel dan niet om je curriculum vitae met je motivatiebrief naar ons op te sturen: Sodexo Belgium T.a.v. Sabrina Antoine - HR Business Partner. We nodigen u uit om online te solliciteren: https://jobs.sodexo.be. E-mail : sabrina.antoine@sodexo.com