Drietalige Vliegende Receptionist(e) - Brussel-Antwerpen-Gent - 38u (regio Antwerpen, Oost-Vlaanderen, Brussel)

Een CV en motivatiebrief zijn noodzakelijk om voor deze advertentie te solliciteren  

Bedrijfsomschrijving

Wat begon als een klein familiebedrijf is vandaag een internationale speler op het vlak van Quality of Life Services. Sodexo biedt een brede waaier van diensten aan die het welzijn van onze klanten en servicegebruikers verbeteren, zoals het onderhoud van technische installaties, receptiediensten, cleaning, groenbeheer en cateringdiensten. Al onze diensten leveren wij in zeer uiteenlopende woon- en werkomgevingen: overheidsinstellingen en bedrijven, scholen en universiteiten, penitentiaire instellingen, woonzorgcentra en ziekenhuizen.

We zijn ervan overtuigd dat de Quality of Life van onze servicegebruikers begint bij die van onze eigen medewerkers. Jouw welzijn op het werk is daarom een van onze prioriteiten. Bij Sodexo kom je terecht in een stimulerende omgeving waar je jouw talenten kunt ontplooien en waar je kunt rekenen op continue begeleiding van je carrière. Zo vorm je samen met 4.000 collega's (waarvan 56% vrouwen) de sleutel van ons succes. Ben jij op zoek naar een uitdagende job in een boeiend en stabiel bedrijf? Dan is onderstaande functie misschien wel iets voor jou!

Functieomschrijving

  • De vervangingen verzekeren bij afwezigheden van onze vaste receptionisten.
  • Bijdragen tot uitstekende klanten ervaringen, een stijlvolle onthaal (informatie geven, gesprek doorschakelen, berichten nemen, enz.).
  • Maken van de toegangsbadges en veiligheidsprocedures afdwingen.
  • Reserveren van taxi's, vergaderzalen, lunchen, parkings, hotel, vluchten.
  • Het beheer van de post en de verzendingen.
  • Toepassen van de procedures, regels afhankelijk van de te vervangen receptie.

Profiel

  • Wij zoeken iemand met ervaring die:
  • perfect drietalig is: Frans, Nederlands en Engels;
  • dienstverlening op de eerste plaats zet;
  • zich snel kan integreren en van afwisseling houdt;
  • een rijbewijs heeft en graag op de baan is;
  • discreet kan werken en omgaan met informatie van verschillende klanten;
  • autonoom kan werken, zelfvertrouwen uitstraalt en een echte teamplayer is;
  • verantwoordelijkheid kan opnemen ook wanneer er veel werk is; 
  • een goede presentatie heeft, flexibel en dynamisch;
  • zich goed kan organiseren en proactief te werk gaat;
  • goed overweg kan met MS office (Word, Excel, Outlook, Lotus Notes).

Wij bieden

Een boeiende functie in een dynamische en gezonde organisatie met een sterk accent op opleidingskansen en doorgroeimogelijkheden.

  • Een contract van onbepaalde duur voor 38u/ week.
  • Een wisselend uurrooster van maandag tot vrijdag tussen 7u en 20u.
  • Een firmawagen + tankkaart na een geslaagde integratieperiode.
  • Een GSM + forfait.
  • Een aantrekkelijk salaris aangevuld met extra-legale Sodexo voordelen.
  • Mogelijkheden tot ontwikkeling.

Interesse?

Vind je je terug in dit profiel of wens je meer informatie over deze vacature? Aarzel dan niet om je curriculum vitae met je motivatiebrief naar ons op te sturen: Sodexo Belgium T.a.v. Mercédès Libert - HR Consultant R&S. E-mail: jobcenter_bru.be@sodexo.com. Wij nodigen u uit online te solliciteren: https://jobs.sodexo.be