Account Manager - Vlaanderen - 38u00 (regio Antwerpen, Oost-Vlaanderen)

Een CV en motivatiebrief zijn noodzakelijk om voor deze advertentie te solliciteren  

Bedrijfsomschrijving

Wat begon als een klein familiebedrijf is vandaag een internationale speler op het vlak van Quality of Life Services. Sodexo biedt een brede waaier van diensten aan die het welzijn van onze klanten en servicegebruikers verbeteren, zoals het onderhoud van technische installaties, receptiediensten, cleaning, groenbeheer en cateringdiensten. Al onze diensten leveren wij in zeer uiteenlopende woon- en werkomgevingen: overheidsinstellingen en bedrijven, scholen en universiteiten, penitentiaire instellingen, woonzorgcentra en ziekenhuizen.

We zijn ervan overtuigd dat de Quality of Life van onze servicegebruikers begint bij die van onze eigen medewerkers. Jouw welzijn op het werk is daarom een van onze prioriteiten. Bij Sodexo kom je terecht in een stimulerende omgeving waar je jouw talenten kunt ontplooien en waar je kunt rekenen op continue begeleiding van je carrière. Zo vorm je samen met 4.000 collega's (waarvan 56% vrouwen) de sleutel van ons succes. Ben jij op zoek naar een uitdagende job in een boeiend en stabiel bedrijf? Dan is onderstaande functie misschien wel iets voor jou!

Functieomschrijving

Als Account Manager bij Sodexo draag je de verantwoordelijkheid voor het dagelijkse beheer van een site en treed je op als contactpersoon voor het dagelijkse overleg met onze klant. Hiervoor werk je samen met een team van medewerkers van zowel Sodexo als de klant. Jouw taken hierin zijn onder meer:

  • De algemene leiding van de voedingsdienst met eventuele leveringen van maaltijden naar leveringspunten;
  • De algemene leiding van andere activiteiten die binnen de site in scope zitten, zoals bijvoorbeeld het beheer van een shop, e.d.;
  • De toepassing en implementatie van de waarden van zowel onze klant als de “Quality of Life” services waarden van Sodexo naar zowel consumenten als alle andere gesprekspartners;
  • De vertaling van het voedingsbeleid naar de werkvloer en de correcte uitvoering hiervan;
  • Het aansturen en coachen van de medewerkers met aandacht voor motivatie en team spirit;
  • Het superviseren van het voedingsaanbod en de afstemming hiervan met o.a. het voedingsbeleid, voedingsplan, e.d.;
  • Het financiële beheer van de site en de optimale kostenbeheersing hiervan (food en non food);
  • Het naleven van de richtlijnen i.v.m. productie, dienstverlening, kwaliteit, hygiëne (HACCP), e.d.;
  • De analyse van de noden van de site en de verwachtingen van de klant en het opstellen van de nodige actieplannen om deze te bereiken alsook de operationele, financiële en kwalitatieve doelstellingen die hieraan gekoppeld zijn. Dit onder meer door het naleven en implementeren van de contractuele afspraken tussen Sodexo en de onze klant.

Profiel

Voor deze uitdagende functie zijn wij op zoek naar jou! Beantwoord jij aan het volgende profiel?

  • Je beschikt over een hotelschooldiploma en een aantal jaren ervaring in een gelijkaardige functie
  • Een bachelor hotelmanagement is een pluspunt en een ruime of relevante ervaring in beheer van een voedingsdienst binnen een ziekenhuis is een pluspunt
  • Je hebt een grondige kennis en ervaring in het leiden van een keuken
  • Je beschikt over een relevante ervaring in het beheer van een zelfbedieningsrestaurant
  • Je spreekt zeer goed Nederlands en het spreken van Frans is een pluspunt
  • Je hebt het nodige enthousiasme en motivatie om aan de slag te gaan in deze afwisselende functie
  • Dankzij je persoonlijkheid en je ervaring op vlak van People management kan je je werknemers coachen en motiveren alsook goede contacten leggen met de klanten en contactpersoon
  • Je bent sterk in het plannen & organiseren van je eigen werk
  • Je bent dynamisch, sociaal, stressbestendig en flexibel zowel in taken als in werkuren
  • Je staat open voor veranderingen, bent leergierig en hebt een hoog aanpassingsvermogen
  • Je hebt een sterk analytisch vermogen en hebt beheersmatig een sterk inzicht in de financiële opvolging
  • Je behoudt steeds een algemeen overzicht ongeacht de complexiteit
  • Je bent zowel verbaal als schriftelijk communicatief sterk en sociaal aangelegd
  • Je bent klantgericht, vriendelijk en commercieel
  • Je bent op de hoogte van de HACCP-wetgeving
  • Je bent iemand die zijn verantwoordelijkheden opneemt
  • Je hebt een goede kennis van informatica
  • Je beschikt over een rijbewijs B en bent bereid je te verplaatsen binnen de regio Oost-Vlaanderen en Antwerpen

Wij bieden

  • Een boeiende functie in een dynamische en gezonde organisatie met een sterk accent op opleidingskansen en doorgroeimogelijkheden.
  • Er wordt jou een contract van onbepaalde duur aangeboden waarin je werkt van maandag tot vrijdag (met uitzonderlijk weekend werk) en dit in de regio Antwerpen en Oost-Vlaanderen.
  • Naast een specifieke integratie bieden wij jou ook een aantrekkelijk salaris met tal van interessante extra legale voordelen.

Interesse?

Vind je je terug in dit profiel of wens je meer informatie over deze vacature? Aarzel dan niet om je curriculum vitae met je motivatiebrief op te sturen naar: Sodexo Belgium T.a.v. Kristel Thys - HR Business Partner. E-mail : jobcenter_vl1.be@sodexo.com. We nodigen u uit online te solliciteren: https://jobs.sodexo.be